  • Data: 2010-07-09 09:21:30
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-09 08:04, Massai pisze:
    (...)
    > Jeśli możesz, podaj jakiś uczciwy przykład tej innj sytuacji...

    W zasadzie wszędzie, gdzie może to komuś przeszkadzać, a do parkowania
    są przewidziane inne miejsca.

    > Zakaz postoju czy parkowania np. na ruchliwej ulicy - ma sens. Jak
    > stanie, to blokuje ruch. Odholować, a nie blokować...

    Jak pisałem - odholowywać, a na czas oczekiwania na lawetę można
    zablokować, by cfaniak za szybko nie pojechał - parę takich nauczek
    i zacznie reagować na znaki.

    > Zakaz postoju na chodniku, gdzie jest miejsce na to parkowanie,

    Co z tego, że niby jest miejsce? Może ludziom te samochody
    przeszkadzają?

    > albo na
    > ulicy gdzie jest szeroko i ruch znikomy - ma jakikolwiek sens?

    O to musiałbyś zapytać zarządcy drogi.

    > Konkretnie, jakiś przykład gdy sensownie stawiany jest zakaz parkowania
    > mimo że parkowanie niebezpieczne nie jest, i nikomu nie utrudnia ruchu.

    Ciekawe jak zdefiniujesz niebezpieczeństwo i utrudnianie.
    Jak nie zapomnę to zrobię parę fotek - zobaczymy co powiesz na
    pewne miejsca i jak ocenisz sens zakazu.