  • Data: 2010-04-01 12:03:29
    Temat: Re: Alfa Romeo Mito
    Od: hamberg <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem lepiej wygl da jak si patrzy z boku. Owszem jest w tym jaka
    > oryginalno , ale chodzi mi o to, e nie ma co uog lnia w jedn stron .
    > Je li co jest nietypowe to nie musi znaczy , e jest fajne - a
    > przynajmniej nie dla wszystkich. Ja przedstawi em po prostu inny punkt
    > widzenia.

    ok, o gustach sie nie dyskutuje.

    > Fakt nadmiarowo uog lni em, ale czy bredz ? Tak nawiasem, co niekt rzy
    > te wykazuj si niez hipokryzj . Walter de'Silva projektant Alfy od
    > jakiego czasu (1998r.) pracuje dla koncernu VW. Ale przecie VW s
    > nudne i brzydkie:)

    Jesli piszesz o marce VW to jak najbardziej - nowy passat cc jakos
    sie broni a reszta jest po prostu nudna (deska w golfie jest imho
    porazka). Jesli mowisz o autach z koncernu vw to ja uwazam ze audi
    robi teraz naprawde niesamowite auta (przynajmniej od strony
    designu).

    Co do de'Silvy - tak jego reke widac od jakiegos czasu w seatach.
    Niestety oprocz jego reki widac jeszcze akcenty niemieckie - auta
    przypominajace alfe 156 nie maja tej lekkosci sylwetki, dynamiki w
    ksztaltach. Te marne kopie sa pekate i brzydkie niestety.