  • Data: 2010-04-01 11:23:47
    Temat: Re: Alfa Romeo Mito
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-31 17:05, hamberg pisze:

    > manipulujesz faktami - to auto ktore pokazales to jest zmodyfikowana
    > alfa ktora zreszta na zdjeciach faktycznie wyglada niezbyt korzystnie.
    > Problem w tym ze w rzeczywistosci jak sie patrzy bezposrednio na auto
    > wyglada to duzo lepiej

    Pisałem o facjacie, więc dałem linka do pierwszego zdjęcia jakie
    znalazłem pokazującego przygód samochodu. Aczkolwiek jak widzę mito we
    wstecznym lusterku to ono właśnie tak niekorzystnie wygląda.

    Owszem lepiej wygląda jak się patrzy z boku. Owszem jest w tym jakaś
    oryginalność, ale chodzi mi o to, że nie ma co uogólniać w jedną stronę.
    Jeśli coś jest nietypowe to nie musi znaczyć, że jest fajne - a
    przynajmniej nie dla wszystkich. Ja przedstawiłem po prostu inny punkt
    widzenia.

    > a tutaj juz bredzisz. Trzymajac sie designu - nie trzeba daleko
    > szukac. Alfa 156 byla w calosci (accord, seaty) lub w detalach (np
    > klamki tylnych drzwi) kopiowana w wielu innych autach. Do dzis jej
    > sylwetka i wnetrze robia wrazenie w przeciwienstwie do japonskich,
    > francuskich czy niemieckich projektow.

    Fakt nadmiarowo uogólniłem, ale czy bredzę? Tak nawiasem, co niektórzy
    też wykazują się niezłą hipokryzją. Walter de'Silva projektant Alfy od
    jakiegoś czasu (1998r.) pracuje dla koncernu VW. Ale przecież VW są
    nudne i brzydkie:)

    A.