  • Data: 2010-04-02 18:31:41
    Temat: Re: Alfa Romeo Mito
    Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 1, 4:24 pm, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > Mo na tak napisa i jak rozumiem w wczas b dzie to ta w a ciwa
    > argumentacja?

    nie rozumiesz wiec wytlumacze lopatologicznie:
    moja argumentacja byla tak samo dobra jak twoja, zamiast silic sie na
    pseudoobiektywizm, trzeba bylo napisac jednym zdaniem ze MiTo nie
    podoba ci sie bo jestes fanem golfa - masz do tego pelne prawo - i to
    by wystaczylo.

    > Ok, mo e by . Je li czujesz si przez to lepszym, to
    > polecam si na przysz o .

    dziekuje, nie skorzystam. nie rozumiem skad taki tok rozumowania, ale
    ja nie dowartosciowuje sie dyskusjami na temat samochodow w usenecie.

    mac