  • Data: 2010-03-31 12:41:46
    Temat: Re: Alfa Romeo Mito
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-31 11:36, kamil pisze:
    [...]
    > Z ciekawosci - kolega czym jezdzi?

    Aby ocenić film, trzeba mieć na koncie oskara za reżyserię?

    Wracając do tematu:
    http://www.topcarpictures.com/wp-content/uploads/200
    9/06/2009-novitec-alfa-romeo-mito-front.jpg

    Ja tu nie widzę żadnych konsekwencji, wszelkie linie prowadzone są
    zupełnie przypadkowo, brak jakiejkolwiek harmonii (ok, linia boczna jest
    całkiem niezła). Bardziej przypomina to przypadkowy zlepek różnych
    kształtów (linie świateł, linie grilla, przetłoczenia na klapie). Owszem
    być może auto jest mniej "nudne" (cokolwiek to znaczy), ale słowo
    pokraka samo się w tym przypadku ciśnie.

    Zresztą co tu dużo mówić włochom udał się tylko i wyłącznie renesans, a
    to auto nijak do renesansu nie nawiązuje. W innych dziedzinach idzie im
    zdecydowanie słabiej. Jeśli dodatkowo chcielibyśmy to porównać do
    dokonań francuzów czy też niemców to wychodzi już zupełnie blado,
    niezależnie czy mowa o architekturze, malarstwie, rzeźbie czy
    samochodach właśnie:)

    Pozdrawiam,
    A.