-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <519b72fd$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<ko5j05$lgt$5@node1.news.atman.pl>
<51a6ee61$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<ko6s0d$t7b$1@node1.news.atman.pl> <ko6svg$u32$1@node1.news.atman.pl>
<51a6fca5$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<ko74db$5qq$1@node1.news.atman.pl>
<51a71f11$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
<koe1oi$75q$1@node1.news.atman.pl>
<51aaf628$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<kofj75$n25$1@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1306040129590.3876@quad>
<51ae213f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1306042010370.1972@quad>
<51ae3704$0$1232$6...@n...neostrada.pl >
<51ae3f50$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
<koloa7$vu3$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1306050102590.1296@quad>
<51af543e$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
<51af8a27$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
<kp2v9n$gd5$1@node1.news.atman.pl>
<51b57d81$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<kp4tmu$gva$1@node1.news.atman.pl>
<51b616bd$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Ależ ... zasada ograniczonego zaufania.
Date: Mon, 10 Jun 2013 21:31:30 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 35
Message-ID: <51b62991$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.224.201
X-Trace: 1370892689 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1226 83.22.224.201:3103
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494656
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
wiadomości news:51b616bd$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...
> Nieprawda, nie na tym polega.
> Tylko na tym, że jak zauważysz iż ktoś robi inaczej, a jego zachowanie
> wskazuje że złamie przepisy, masz to wziąć pod uwagę.
> Ten akurat złamał przepisy tak, że nie dało się tego zauważyć z punktu
> widzenia kierowcy TIR-a, więc nie było podstaw do ograniczonego
> zaufania.
Z punktu widzenia kierowcy tej ciężarówki, rozjechany pieszy był tak
samo widoczny jak każdy pieszy wchodzący prawidłowo na przejście.
Dlaczego kierowca ciężarówki nie widział?
Czy napewno nie widział?
Może nie chciał widzieć.
Według mnie kierowca ciężarówki bardzo dobrze widział tego pieszego, ale
chciał mu dać nauczkę, żeby nie lazł obok pasów, ale nie przewidział
tego, że jak pieszy wejdzie na pasy blisko kabiny to kierowca może go
nie zobaczyć.
Równie dobrze kierowca mógł nie zwrócić uwagi na tego pieszego, bo był
zaabsorbowany widokiem "zdrowych dup" na przjściu, ale nie dlatego, że
nie miał możliwości zobaczyć tego pieszego, lecz dlatego, że kierowca
się zagapił lub celowo zajechał drogę temu pieszemu.
W to, że nie miał możliwości zobaczyć tego pieszego wchodzącego na
jezdnię, po prostu nie wierzę.
Zobacz moment, w którym pieszy wchodzi na jezdnię 22:28:43
W tym czasie ciężarówka znajduje się jeszcze przed skrzyżówaniem. Kabina
znajduje się na wysokości końca lini ciągłej. Czyli prawie 2 długości
tej ciężarówki od przejścia. Ciężarówka ma ok. 8m długości. Pieszy
wchodził na jezdnię niecałe 2m przed pasami. Czyli odległość dzieląca
kierowcę od lini wejścia pieszego na jezdnię wynosiła conajmniej 12m.
Ponieważ kierowca ciężarówki siedział wysoko to pieszy nie mógł być też
zasłonięty przez samochody osobowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.13 10:52 J.F.
- 13.06.13 00:58 Gotfryd Smolik news
- 15.06.13 22:35 Klaskon
- 15.06.13 22:35 Klaskon
- 15.06.13 22:43 uzytkownik
- 16.06.13 00:29 uzytkownik
- 16.06.13 12:46 Walkowicek
- 16.06.13 12:46 Walkowicek
- 16.06.13 12:47 Walkowicek
- 16.06.13 14:15 uzytkownik
- 16.06.13 14:31 uzytkownik
- 16.06.13 14:35 uzytkownik
- 18.06.13 01:30 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
Najnowsze wątki
- 2025-01-23 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- 2025-01-23 wodor
- 2025-01-23 Zawór grzybkowy - jaki producent
- 2025-01-23 Warszawa => Expert IT Recruiter 360 <=
- 2025-01-23 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne