-
Data: 2013-06-10 21:31:30
Temat: Re: Ależ ... zasada ograniczonego zaufania.
Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
wiadomości news:51b616bd$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...
> Nieprawda, nie na tym polega.
> Tylko na tym, że jak zauważysz iż ktoś robi inaczej, a jego zachowanie
> wskazuje że złamie przepisy, masz to wziąć pod uwagę.
> Ten akurat złamał przepisy tak, że nie dało się tego zauważyć z punktu
> widzenia kierowcy TIR-a, więc nie było podstaw do ograniczonego
> zaufania.
Z punktu widzenia kierowcy tej ciężarówki, rozjechany pieszy był tak
samo widoczny jak każdy pieszy wchodzący prawidłowo na przejście.
Dlaczego kierowca ciężarówki nie widział?
Czy napewno nie widział?
Może nie chciał widzieć.
Według mnie kierowca ciężarówki bardzo dobrze widział tego pieszego, ale
chciał mu dać nauczkę, żeby nie lazł obok pasów, ale nie przewidział
tego, że jak pieszy wejdzie na pasy blisko kabiny to kierowca może go
nie zobaczyć.
Równie dobrze kierowca mógł nie zwrócić uwagi na tego pieszego, bo był
zaabsorbowany widokiem "zdrowych dup" na przjściu, ale nie dlatego, że
nie miał możliwości zobaczyć tego pieszego, lecz dlatego, że kierowca
się zagapił lub celowo zajechał drogę temu pieszemu.
W to, że nie miał możliwości zobaczyć tego pieszego wchodzącego na
jezdnię, po prostu nie wierzę.
Zobacz moment, w którym pieszy wchodzi na jezdnię 22:28:43
W tym czasie ciężarówka znajduje się jeszcze przed skrzyżówaniem. Kabina
znajduje się na wysokości końca lini ciągłej. Czyli prawie 2 długości
tej ciężarówki od przejścia. Ciężarówka ma ok. 8m długości. Pieszy
wchodził na jezdnię niecałe 2m przed pasami. Czyli odległość dzieląca
kierowcę od lini wejścia pieszego na jezdnię wynosiła conajmniej 12m.
Ponieważ kierowca ciężarówki siedział wysoko to pieszy nie mógł być też
zasłonięty przez samochody osobowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.13 10:52 J.F.
- 13.06.13 00:58 Gotfryd Smolik news
- 15.06.13 22:35 Klaskon
- 15.06.13 22:35 Klaskon
- 15.06.13 22:43 uzytkownik
- 16.06.13 00:29 uzytkownik
- 16.06.13 12:46 Walkowicek
- 16.06.13 12:46 Walkowicek
- 16.06.13 12:47 Walkowicek
- 16.06.13 14:15 uzytkownik
- 16.06.13 14:31 uzytkownik
- 16.06.13 14:35 uzytkownik
- 18.06.13 01:30 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=