  • Data: 2013-06-06 09:34:35
    Temat: Re: Ależ po nim przejechał :(
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kooe7p$ubq$2@dont-email.me...

    > a ty koniecznie musiałeś "wymierzyć sprawiedliwość"?
    > I jeszcze się do tego debilizmu przyznajesz?

    Tak. Dokładnie tak samo jak wymierzył sprawiedliwość kierowca ciężarówki
    z filmu i teraz jest przez kilku na tej grupie rozgrzeszany za ten czyn.
    Skoro w moim przypadku młody kapelusznik, swoim stylem jazdy łamał PoRD
    i do tego jechał w moim martwym polu, uniemożliwiając mi zauważenie to
    zgodnie z logiką kilku osób z tej grupy jestem niewinny, a winnym jest
    ten młody kapelusznik. Miałem prawo go nawet zepchnąć z drogi i zabić :)