-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <e...@g...com>
<mr70uu$p0m$1@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<55d716f4$0$4789$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<55d72fc0$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<55d76084$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
In-Reply-To: <d...@g...com>
Subject: Re: Akumulatory 18650
Date: Fri, 21 Aug 2015 22:34:39 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 128
Message-ID: <55d78b62$0$4779$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.166.138
X-Trace: 1440189282 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4779 83.22.166.138:60958
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 6399
X-Received-Body-CRC: 1029078607
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34948
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup
W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 19:32:26 UTC+2 użytkownik J.F.
napisał:
>> >Nie bądź infantylny. Klient zanim wyda setki milionów dolców, musi
>> >przekonać bank, ubezpieczyciela,
>> >swój zarząd do tego że inwestycja przyniesie zysk, a nie stratę.
>> >Na
>> >to się robi analizy zagrożeń itd.
>> I mowisz, ze bank, ubezpieczyciel i zarzad przestanie
>> kupowac/odwola
>> zamowienie na 737 i 757, produkowane od wielu lat, bo 787 sie
>> zapalil?
>Jak zawsze, uporczywie trzymasz się jednej głupiej myśli i nie jesteś
>w stanie ogarnąć tematu.
>Klient chce kupić NOWE BOEINGI. Ostatnio jakieś NOWE BOEINGI miały
>krytyczny incydent.
>Pewnie dalej nie widzisz związku :-)
A ten klient to jakas blondynka po Telezakupach, czy fachowiec, ktory
wie co kupuje ?
>> >> A moze problem w zupelnie innym miejscu:
>> >> http://airwaysnews.com/blog/2015/02/25/boeing26903/
>> >Zawsze przyczyn porażki jest więcej,
>> IMO - eksplotacja 737 jest 9% drozsza niz A321 bardzo przekonuje
>> zarzad i bank.
>Wszystko można policzyć tak jak się chce. Myślisz że na coraz
>krótszych trasach (ja regularnie latam MMX-GDN, 20 min do góry, pół
>minuty równo i 20 minut w dół) też taka sama proporcja wychodzi?
>Cytujesz propagandę producenta. Masz jakieś dane od użytkowników,
>czyli linii lotniczych?
A myslisz ze linie sie podziela ?
To juz rola obu producentow, aby przekonac zarzad, ze reklamowki sa
prawdziwe :-)
W kazdym badz razie to jest istotny skladnik decyzji.
>> >ale jak lubisz szukać to poszukaj skoku odwołanych zamówień u
>> >Boeinga
>> >zaraz po aferze z uziemonymi Dreamlinerami i takiego samego skoku
>> >nowych zamówień u Airbusa (przy okazji porównaj z ceną akcji).
>> >Nie,
>> >nie tego samego modelu.
>> >Klient widzi że Boeing sobie nie radzi z supply chain, to jest
>> >niezależne od modelu.
>> No wiesz, przez poprzednie lata bylo dobrze, i nadal jest dobrze, w
>> tych modelach, ktore zamowilismy.
>Boeing pomału wylatuje z rynku, a Ty to tłumaczysz po swojemu: nadal
>jest dobrze. Hahaha!!!
Nie patrzylem, ale zaloze sie, ze tak szybko z rynku nie wypadnie.
Ewentualnie wypadnie z jednego, umocni sie na innym.
To w koncu duza firma i z wieloletnim doswiadczeniem, myslisz, ze juz
wszystkich fachowcow zwolnili ?
>> Airbus tez mial pare wpadek, a dopisek "neo" w modelu, sugeruje ze
>> beda nowe klopoty :-)
>No, pewnie masz rację. Wymień ostatnie spektakularne wpadki Airbusa
>związane z bezpieczeństwem lotu.
https://en.wikipedia.org/wiki/Accidents_and_incident
s_involving_the_Airbus_A320_family
Ale czy musi byc z bezpieczenstwem ?
Opoznienia w wypuszczeniu A380 myslisz ze klientow ucieszyly ?
>> Ale widac nie dla zarzadu - oni sa uczeni optymizmu, bo sprzedaja
>> sie
>> swietnie.
>Żeby dobrze prowadzić firmę nie jest potrzebny optymizm, tylko
>fachowość. Umić trzeba.
Eee tam - trzeba liczyc ile sie zarobi, a nie ile mozna stracic.
Wtedy sie jest "wizjonerem" i "tygrysem biznesu".
No chyba, ze sie jednak straci :-)
>> >Pierdolnik w firmie zawsze ma to samo źródło.
>> >Robota stała się mniej atrakcyjna, pozwolono żeby fachowcy
>> >odeszli,
>> >zaczęto ztrudniać idiotów, to trochę trwa, ale zawsze się tak samo
>> >kończy.
>> No coz, chyba nie doczytales. Uzyto lepszych akumulatorow. Tzn
>> potencjalnie lepszych.
>Ależ oczywiście że lepszych. Policz ile przesrali kasy, odwołanych
>zamówień, straconej reputacji na tych lepszych akumulatorach.
>> Krok jak najbardziej rozwojowy.
>Jeszcze parę lat takiego jaknajbardziejrozwoju i komornik przyjdzie.
Nie mowie nie, ale z drugiej strony - jak ciagle beda produkowac
samolot w wersji z 1975, sprawdzony, doskonaly, to myslisz ze komornik
nie przyjdzie ?
>> Fachowiec tez zreszta po trochu przestal byc fachowcem, skoro sie
>> zna
>> na technice sprzed 20 lat, a nie nowoczesnej :-)
>Ten co nie potrafi nadążać nie odchodzi z roboty, tylko się trzyma
>pazurami i zębami swojego krzesła.
>Ludzie którzy się rozwijają, w każdej firmie na świecie rozwijają się
>szybciej niż firma
>i w końcu zaczynają się marnować, więc wcześniej czy później
>odchodzą.
>Dobry manager to rozumie i coś z tym robi, kiepski udaje że wszystko
>jest super, tylko głupcy go zdradzili.
No ale masz w firmie fachowca od akumulatorow NiCd i elektroniki od
nich, to proponujesz:
-dac mu kolejny projekt do zrobienia, dla kolejnego modelu samolotu,
-dac mu rok wolnego i niech sie zajmie li-ion ...
>> Tak nawiasem mowiac to chyba nie zrobili tego az tak bardzo zle, bo
>> powaznych wypadkow nie bylo, certyfikacje wszystkie przelatal bez
>> wypadkow ...
>Źle to nie jest wypadek. Źle to jest jedna awaria od wypadku. W
>większości FMEA to jest 9, w skali 1-10.
I co to 9 znaczy ?
Tu chyba bylo jednak zachowane, czy lepiej niz 9, bo mimo przegrzania
akumulatorow samolot sie nie zapalil, nie spadl z powodu braku pradu
itp ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.15 08:15 WM
- 22.08.15 08:28 Konrad Anikiel
- 22.08.15 08:31 Konrad Anikiel
- 22.08.15 09:34 WM
- 22.08.15 09:41 Konrad Anikiel
- 22.08.15 10:07 WM
- 22.08.15 10:33 Konrad Anikiel
- 22.08.15 14:54 WM
- 22.08.15 16:38 Jacek
- 24.08.15 10:53 J.F.
- 24.08.15 10:57 J.F.
- 24.08.15 11:01 J.F.
- 24.08.15 11:33 Konrad Anikiel
- 24.08.15 12:02 J.F.
- 24.08.15 12:21 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu