-
X-Received: by 10.182.245.165 with SMTP id xp5mr123207obc.31.1440166932013; Fri, 21
Aug 2015 07:22:12 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.182.245.165 with SMTP id xp5mr123207obc.31.1440166932013; Fri, 21
Aug 2015 07:22:12 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
x6no2926477igd.0!news-out.google.com!f6ni1053igi.0!nntp.google.com!x6no2926466i
gd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Fri, 21 Aug 2015 07:22:11 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <55d72fc0$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.34.44;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 212.39.34.44
References: <e...@g...com>
<mr70uu$p0m$1@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<55d716f4$0$4789$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<55d72fc0$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Akumulatory 18650
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Fri, 21 Aug 2015 14:22:12 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34942
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 16:03:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:a3327a74-d5a0-4253-8eb7-c4297ccc00f7@go
oglegroups.com...
> W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 14:17:57 UTC+2 użytkownik J.F.
> napisał:
> >> >W Boeingu jakiś idiota pomyślał że zaoszczędzi na akumulatorkach i
> >> >zamówił jakiś szajs.
> >> >Efekt? Firma praktycznie wyleciała z rynku średniodystansowych
> >> >samolotów pasażerskich...
> >
> >> Nie przesadzasz ? 787 ma tyle roznych ulepszen, ze tak latwo
> >> zrezygnowac sie z niego nie da.
> >> A i w tym biznesie inne zwyczaje, nie ma tak prosto, ze jak oferuja
> >> robi bubel, to idziemy do innego sklepu :-)
>
> >Czytałem niedawno ile trzeba czekac jak zamówisz powiedzmy A320neo, a
> >ile na 737/757.
> >Wniosek był taki że do Airbusa stoi kolejka zdesperowanych klientów
> >którzy uciekli od Boeinga.
>
> Hm, google jakos nie potrafi stwierdzic zwiazku 757 z litem, a 737
> owszem - zapalily sie litowe baterie ... w bagazu pasazera.
> Czyzby wiec klienci wystraszyli sie, ze im Boeing zechce wstawic
> szajsowe baterie i do starych modeli ?
Nie bądź infantylny. Klient zanim wyda setki milionów dolców, musi przekonać bank,
ubezpieczyciela, swój zarząd do tego że inwestycja przyniesie zysk, a nie stratę. Na
to się robi analizy zagrożeń itd. Jak Ci zagrożenie pożarem na pokładzie podskakuje z
zera do maksa (bo właśnie się przydarzyło, albo w ostatniej chwili go uniknięto), to
patrzysz jak to wychodzi u konkurencji. A tam nadal zero. Klienta naprawdę nie
obchodzą technikalia, jakiś lit czy Uitra Fire (jeszcze trochę i Unitra). Jakaś
liczba w tabelce podskakuje, kolor z zielonego zmienia się na czerwony, znaczy ryzyko
za wysokie i koniec rozmowy.
> A moze problem w zupelnie innym miejscu:
> http://airwaysnews.com/blog/2015/02/25/boeing26903/
>
> No i ... ostatnich 6 lat bylo dosc nerwowych w strefie ekonomii.
> To moze bardzo zawazyc na zamowieniach.
Zawsze przyczyn porażki jest więcej, ale jak lubisz szukać to poszukaj skoku
odwołanych zamówień u Boeinga zaraz po aferze z uziemonymi Dreamlinerami i takiego
samego skoku nowych zamówień u Airbusa (przy okazji porównaj z ceną akcji). Nie, nie
tego samego modelu. Klient widzi że Boeing sobie nie radzi z supply chain, to jest
niezależne od modelu. Pierdolnik w firmie zawsze ma to samo źródło. Robota stała się
mniej atrakcyjna, pozwolono żeby fachowcy odeszli, zaczęto ztrudniać idiotów, to
trochę trwa, ale zawsze się tak samo kończy.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.15 16:32 Konrad Anikiel
- 21.08.15 19:31 J.F.
- 21.08.15 20:30 Konrad Anikiel
- 21.08.15 22:34 J.F.
- 22.08.15 08:15 WM
- 22.08.15 08:28 Konrad Anikiel
- 22.08.15 08:31 Konrad Anikiel
- 22.08.15 09:34 WM
- 22.08.15 09:41 Konrad Anikiel
- 22.08.15 10:07 WM
- 22.08.15 10:33 Konrad Anikiel
- 22.08.15 14:54 WM
- 22.08.15 16:38 Jacek
- 24.08.15 10:53 J.F.
- 24.08.15 10:57 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
- dokładne poziomowanie
- Kije trekkingowe tuning
- Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- Stojak do wiertarki
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=