  • Data: 2009-04-19 09:05:54
    Temat: Re: Akumulatorki NB-2LH do canona 400D - zamienniki
    Od: "Łukasz Bąk" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "see_you" <c...@e...trzy> napisał w wiadomości
    news:k1tGl.58918$eg6.28851@newsfe18.ams2...

    > Nawet jestem tego pewien.

    Ja należę do ludzi którym brak napisu canon bardzo przeszkadza.
    Może dlatego że gripa do 400D kupiłem "identycznego tylko bez napisu"
    za pół ceny i musiałem kupić drugi po mięsiącu użytkowania. Przyciski
    mu wysiadły... oczywiście gwarancja półroczna ale udzielona przez
    "super sprzedawcę" który "już nie prowadzi tej branży" i "nie pokryje
    kosztów"
    bo sam sobie na poczekaniu wymyślił warunki udzielanej przez siebie
    gwarancji.

    Rynek jest zalany tanim szmelcem aby tylko wyrobić u konsumenta
    poczucie, że stać go na pro-sprzęt. W ten sposób zdobywa sie klienta
    takiego jak ja - czyli placacego za napis na obudowie, ale tez i za to
    ze ma jakas minimalna gwaracje na jakosciowo dobry produkt.
    Oczywiście to że jest na obudowie napis manta nie znaczy ze sony na tym nie
    zarobiło...

    Ja używam akumulatorow z napisem. Lampa (tez z napisem canon) ma swoje
    akumulatory
    wiec karty swobodnie zapelnie. Jak nie to sa jeszcze akumulatory AA (sony
    2Ah).

    Tak sobie pozwolę wtrącić, że o jakości akumulatora nie świadczy jego
    pojemność ale to czy po 500 ładowaniach to będzie nadal akumulator a nie
    kondensator. Ma tu znaczenie też ładowarka (z napisem) której parametry
    są dostosowane niestety do akumulatorów z napisem. ;)

    (nie jestem zwolennikiem "jedynej słusznej marki" tylko dobrego produktu)

    Łukasz Bąk