  • Data: 2009-04-19 17:18:44
    Temat: Re: Akumulatorki NB-2LH do canona 400D - zamienniki
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>
    > [...]
    > Raczej watpie w ta 1/3, chyba ze trafiles felerny oryginał (uszkodzony
    > albo zlezały). Zrozum wreszcie - Canon używa celi GP pojemnosci 700mAh i
    > nie ma mozliwosci aby ktos ci w tym samym wymiarze zrobil akumulatorek
    > 900mAh czy wiekszy. Kropka.

    Moze i trafilem felerny oryginal, ale kiedy testowalem sprzet,
    wystarczal mi - plus/minus, na tyle fotek ile bylo opisane w instrukcji
    a moj 'no name' jest zauwazalnie lepszy. Moze jednak okazac sie,
    ze 'no name' przestanie dobrze pracowac po 300 cyklach a Canon dalej
    bedzie trzymal swoje - ale mnie jako amatora to nie interesuje,
    bo wtedy bede juz dziadkiem, i bede mial zupelnie inny sprzet!

    > Ja? Z jakiego powodu?

    Przeczytalem Twoj inny tekst i wszystko sie wyjasnilo.
    W zasadzie, nasze opinie sa podobne...
    Problem sprowadza sie raczej do tego - jak kupowac.
    --
    see_you