  • Data: 2009-04-19 13:56:30
    Temat: Re: Akumulatorki NB-2LH do canona 400D - zamienniki
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sun 19 of Apr 2009 12:39, Mikolaj Tutak wrote:

    > No to sie robi norma na allegro. Niestety.

    > Sztuka polega kupowaniu rzeczy wysokiej jakosci (jezeli wogole cos
    > takiego jeszcze wystepuje na świecie) w cenie niewiele wyzszej od
    > taniego chłamu.

    Ile to "niewiele"?

    U mnie dobrze działał nastepujący algorytm na dolną granicę
    akceptowalności:
    - znaleźć najtańszy egzemplarz jakiegoś towaru i uznać go za niebyły.
    - z tego co zostało, znowu wyszukać najtańszy i kupić dwa razy droższy.

    Ostatnimi laty bywają problemy z odróżnieniem towaru od atrapy
    i cały algorytm bierze w łeb.

    --
    nb