  • Data: 2009-04-19 10:39:35
    Temat: Re: Akumulatorki NB-2LH do canona 400D - zamienniki
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Bąk wrote:

    > Ja należę do ludzi którym brak napisu canon bardzo przeszkadza.
    > Może dlatego że gripa do 400D kupiłem "identycznego tylko bez napisu"
    > za pół ceny i musiałem kupić drugi po mięsiącu użytkowania. Przyciski
    > mu wysiadły... oczywiście gwarancja półroczna ale udzielona przez
    > "super sprzedawcę" który "już nie prowadzi tej branży" i "nie pokryje
    > kosztów"
    > bo sam sobie na poczekaniu wymyślił warunki udzielanej przez siebie
    > gwarancji.

    No to sie robi norma na allegro. Niestety.

    > Rynek jest zalany tanim szmelcem aby tylko wyrobić u konsumenta
    > poczucie, że stać go na pro-sprzęt. W ten sposób zdobywa sie klienta
    > takiego jak ja - czyli placacego za napis na obudowie, ale tez i za to
    > ze ma jakas minimalna gwaracje na jakosciowo dobry produkt.
    > Oczywiście to że jest na obudowie napis manta nie znaczy ze sony na
    > tym nie zarobiło...

    Sztuka polega kupowaniu rzeczy wysokiej jakosci (jezeli wogole cos takiego
    jeszcze wystepuje na świecie) w cenie niewiele wyzszej od taniego chłamu.

    > Ja używam akumulatorow z napisem. Lampa (tez z napisem canon) ma swoje
    > akumulatory
    > wiec karty swobodnie zapelnie. Jak nie to sa jeszcze akumulatory AA
    > (sony 2Ah).

    Sony (Energy Cycle 2Ah?) sprzedaje ogniwa Sanyo Eneloop, które są tańsze.
    Malo tego, te same ogniwa wystepuja pod innymi jeszcze tanszymi markami ;-)

    > Tak sobie pozwolę wtrącić, że o jakości akumulatora nie świadczy jego
    > pojemność ale to czy po 500 ładowaniach to będzie nadal akumulator a
    > nie kondensator. Ma tu znaczenie też ładowarka (z napisem) której
    > parametry są dostosowane niestety do akumulatorów z napisem. ;)

    Spokojnie ten akumulatorek jest robiony na standardowych ogniwach
    GP/Panasonic/Sanyo/Chinskich. Trzeba kupic go od sprawdzonego dystrybutora,
    ktory nie pozwoli sobie na sprzedaz palety odpadów poprodukcyjnych.

    > (nie jestem zwolennikiem "jedynej słusznej marki" tylko dobrego
    > produktu)

    Uuuu to strasznie niedzisiejsze hobby ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj