  • Data: 2009-04-18 23:05:52
    Temat: Re: Akumulatorki NB-2LH do canona 400D - zamienniki
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>
    > No to chyba jest pierwszy taki przypadek w historii chinskich
    > akumlatorków. Powiem wiecej, jest nawet spora szansa ze to cudowne ogniwo
    > bez nazwy, nie wystrzeli ci podczas ladowania lub uzytkowania!

    Sorry, ale Ty jakis niedzisiejszy jestes!
    Nie dalej jak przed dwoma laty pewna bardzo znana i bardzo markowa
    firma japonska zdejmowala z rynku miliony baterii do laptopow.
    Znasz ta markowa firme puszczajaca na rynek pochodnie
    z opoznionym zaplonem? Robia fajne telewizory - mialem ich kilka.
    Moze uwazaj, bo Twoja bateria ma szanse zapalic sie jeszcze szybciej.

    > Doprawdy? Tylko taka roznice zauwazyles? Myslisz ze napisem Canon ktos sie
    > przejmuje? Myslisz ze brak tego napisu komus przeszkadza?

    Nawet jestem tego pewien.

    > Taaaaa zwlaszcza ze te "cele" od dawna robia juz w chinskich fabryczkach.
    > Jakosc ich jest od dennych do zupelnie przyzwoitych - czyli zupełna
    > loteria. Jak myslisz które z nich kupuje firma krzak?

    Jesli chcesz mi wmowic ze mam szczescie,
    to nie bede oponowal...

    > Tez bym sie tak pocieszal. Ale doplacilem 5zł i kupiłem baterie na
    > ogniwach japonskich, zamiast napychac kieszen oszustowi (temu co sprzedaje
    > akumulatorki z ~3x zawyzona pojemnością).

    Dalej nie rozumiesz.
    Tylko Ciebie przeraza ten marketingowy belkot,
    mnie cieszy, ze mam o 1/3 wytrzymalsza baterie.

    > Masz jakieś kompleksy z tego powodu?

    Z Twojego tekstu wynika, ze jest raczej odwrotnie...
    see_you