-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!weretis.net!fee
der8.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <0...@g...com>
<s095d7$45g$1@dont-email.me>
<7...@g...com>
In-Reply-To: <7...@g...com>
Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
Date: Mon, 15 Feb 2021 13:05:59 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 33
Message-ID: <602a63a8$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.116.85
X-Trace: 1613390760 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31099 83.30.116.85:62172
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:761843
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "-" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:7ec23e37-beb9-4389-bac9-6b1e1ac7d238n@g
ooglegroups.com...
>Wlasnie zajrzalem w niego jak jest jasno i okazuje sie ze wsadzili mi
>aku o pojemnosci 20Ah.
>Fordowski BXL-40R ma miec niby 24Ah (choc specyfikacja mowi nie o
>pojemnosci a o minutach przy rozladowaniu pradem - ale pradu nie
>podaja w dokumencie)
>https://www.vamptmotors.com/ford/wp-content/uploads
/2017/04/2017_MOTORCRAFT_BATTERY_CATALOG.pdf
>Kurde, te 20Ah to jakis zart? Malacz mial 34Ah.
A co to za samochod?
Bo brzmi istotnie jak zart ... moze to 120Ah ?
Ale ale - oni tam przeciez pojemnosci nie podaja.
A sadzac po wymiarach (normalny/duzy), pradzie rozruchowym 650A, to on
ma z 80Ah.
"Reserve Capacity" 120 minut
A to ponoc czas wyladowania pradem 25A, czyli 50Ah plus dodatek z
uwagi na wysoki prad.
>Czy dobrze pamietam ze utrata pojemnosci czy tez to zasiarczenie jest
>mniej dolegliwe przy duzych akumulatorach (w sensie pojemnosci)?
A to nie wiem.
Natomiast - jak zapali w pare sekund, to nie utrata pojemnosci jest
problemem.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.21 13:14 J.F.
- 15.02.21 14:44 Waldemar
- 15.02.21 15:13 Piotr Wyderski
- 15.02.21 17:33 Paweł Pawłowicz
- 15.02.21 19:07 Desoft
- 15.02.21 19:19 Desoft
- 15.02.21 19:30 Desoft
- 15.02.21 19:54 Desoft
- 15.02.21 19:59 Desoft
- 15.02.21 21:04 Paweł Pawłowicz
- 16.02.21 13:35 Czarek
- 16.02.21 14:24 J.F.
- 16.02.21 14:37 J.F.
- 16.02.21 15:24 J.F.
- 16.02.21 16:10 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=