  • 1. Data: 2009-12-22 20:44:23
    Temat: Aktualizacja galerii
    Od: scorpion <s...@w...pl>

    Witam,
    rzutem na tasme przed swietami udało mi sie zaktualizowac strone.
    Zapraszam zatem na zdjecia z Nowej Zelandii, Wisly i niewielki update z
    Himalajów:

    http://www.himalaje2007.pl/kuczkowski/?a=galerie&b=z
    elandia

    A jesli macie jeszcze wiecej czasu, zapraszam rowniez na zapowiedz kolejnej
    wyprawy:

    http://www.grenlandia2010.pl

    Pozdrawiam i przy okazji zycze Spokojnych i Zdrowych Swiat!
    Lukasz Kuczkowski
    --
    Moja galeria:
    http://www.kuczkowski.net

  • 2. Data: 2009-12-22 21:11:54
    Temat: Re: Aktualizacja galerii
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    scorpion wrote:
    > http://www.himalaje2007.pl/kuczkowski/?a=galerie&b=z
    elandia

    Piękne zdjęcia. Tylko pozazdrościć takich okazji do plenerów ;)

    > http://www.grenlandia2010.pl

    Są jeszcze wolne miejsca w samolocie? ;-)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 3. Data: 2009-12-23 16:41:05
    Od: scorpion <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 22:11:54 +0100, syriusz napisał(a):

    elandia

    > Piękne zdjęcia. Tylko pozazdrościć takich okazji do plenerów ;)

    Dzieki. Marzenia trzeba przekuwac w rzeczywistosc :-)!

    > Są jeszcze wolne miejsca w samolocie? ;-)

    Niestety fully booked :-). Podobnie ma sie sprawa z helikopterem, Zodiakiem
    i kajakami :-)

    Pozdrawiam,
    Lukasz