  • Data: 2013-05-20 21:11:21
    Temat: Re: Aktualizacja androida = jak zachowac dane
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> szukaj wiadomości tego autora

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Wimdus
    naskrobał(a):

    > google/gmail jakos nie ufam. Moze sa inne softy do archiwizacji/backupu?

    Ja sie przesiadłem z Widfire S na One S i kontakty łącznie z kalendarzem
    "przeniosły się same". Synchronizacja na google działa bez zarzutu. Ponadto
    używam dropboxa do importu zdjęć i te również sa na nowym fonie. Notatki po
    ściągnięciu programu i zalogowaniu sie na jego konto wróciły na swoje
    miejsce, lista z zakupami również (też po zalogowaniu do programu).
    Tak więc w moim przsypadku chmura okazała sie przyjazna.

    A tak pozatym miałem ręcznie zrobiony backup kontaktów w formie pliku .vcf,
    terminy z kalendarza w podobny sposób. Strzeżonego pan Bóg strzeże.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał