  • 1. Data: 2013-05-20 15:08:54
    Temat: Aktualizacja androida = jak zachowac dane
    Od: "Wimdus" <W...@w...pl>

    Musze zrobic aktualizacje androida.
    Facet w salonie mowi, ze jak zrobie aktualizacje to wyczysci mi wszystkie
    dane (kalendrza, zdjecia, kontakty etc.).
    Co zrobic aby zrobic aktualizacje Androida (tel. w t-mobile) 4.0.... to
    4.1..... ale aby zachowalo wszystkie dane, które mam na kompie.

    Jeśli się nie da - to jak zrobić backup aby potem to łatwi i przyjemnie
    wgrać.

  • 2. Data: 2013-05-20 20:02:01
    Temat: Re: Aktualizacja androida = jak zachowac dane
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Wimdus
    naskrobał(a):

> [...]
    > 4.1..... ale aby zachowalo wszystkie dane, które mam na kompie.
    >
    > Jeśli się nie da - to jak zrobić backup aby potem to łatwi i przyjemnie

    Kalendarz i kontakty załatwi ci konto na google, natomiast zdjęcia, muzykę
    i dokumenty przenieś na kartę i wyciągnij na czas aktualizacji. Żeby
    macheroiwi się ręka nie omsknęła i nie wyczyścił karty do zera. Ponadto
    zrób sobie spis aplikacji jakie miałeś i uważasz że miec powinieneś, po
    aktualizacji wizyta w sklepie googla będzie wymuszona.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz je przechytrzył. Uciekł

  • 3. Data: 2013-05-20 20:07:56
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 20 May 2013 20:02:01 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

> [...]
    > zrób sobie spis aplikacji jakie miałeś i uważasz że miec powinieneś, po
    > aktualizacji wizyta w sklepie googla będzie wymuszona.

    Głupiej chyba nie da się wymyśleć.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 4. Data: 2013-05-20 20:50:48
    Od: "Wimdus" <W...@w...pl>

    > Głupiej chyba nie da się wymyśleć.

    google/gmail jakos nie ufam. Moze sa inne softy do archiwizacji/backupu?

  • 5. Data: 2013-05-20 21:11:21
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Wimdus
    naskrobał(a):

    > google/gmail jakos nie ufam. Moze sa inne softy do archiwizacji/backupu?

    Ja sie przesiadłem z Widfire S na One S i kontakty łącznie z kalendarzem
    "przeniosły się same". Synchronizacja na google działa bez zarzutu. Ponadto
    używam dropboxa do importu zdjęć i te również sa na nowym fonie. Notatki po
    ściągnięciu programu i zalogowaniu sie na jego konto wróciły na swoje
    miejsce, lista z zakupami również (też po zalogowaniu do programu).
    Tak więc w moim przsypadku chmura okazała sie przyjazna.

    A tak pozatym miałem ręcznie zrobiony backup kontaktów w formie pliku .vcf,
    terminy z kalendarza w podobny sposób. Strzeżonego pan Bóg strzeże.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał

  • 6. Data: 2013-05-20 21:34:07
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 20 May 2013 20:50:48 +0200, Wimdus napisał(a):

    > google/gmail jakos nie ufam.

    Ja nie ufam google i droidowi.

    > Moze sa inne softy do archiwizacji/backupu?

    Może są. Ale pytanie nie do mnie. Ja tego badziewia nie używam.
    ATSD W odrażającym, brudnym i złym Symbianie po prostu podpinałem fon do
    kompa i robiłem kopie niemalże wszystkiego. A w genialnym i wspaniałym
    droidzie trzeba to robić na raty. Postęp i ułatwienie pełną gębą. Prawie
    jak w iOS.

  • 7. Data: 2013-05-20 21:53:50
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Mon, 20 May 2013 21:34:07 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:
    > Ja nie ufam google i droidowi.

    To fobia. Podobno można to leczyć.

> [...]
    wspaniałym
    > droidzie trzeba to robić na raty. Postęp i ułatwienie pełną gębą.

    A w Androidzie nie potrzeba do tego kompa. Można trzymać wzystko w
    chmurze Google i telefon czy tablet traktować tylko jako terminal do
    edycji i odczytu danych z chmury. Jak ktoś boi się, że złe Google
    pozna adresy mailowe jego ziomali, to może trzymać wzystko w
    słuchawce i zrobić kopię danych na kartę SD choćby przez Titanium
    Backup.
    Symbian jest fajny, ale koszmarnie toporny w dzisiejszych czasach.
    Przynajmniej ten, który znam z E51, E63 i E71. E63 nawet mam w
    szufladzie i jakoś nie mogę zdobyć się na jej sprzedaż. Ale używanie
    jej to ciągłe użeranie się z rozwiązywaniem problemów nieistniejących
    w innych systemach - np. automatyczne przełączanie WiFi/3G co dla
    Androida jest oczywiste, a w Symbianie nieznane.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 8. Data: 2013-05-20 23:11:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 May 2013 21:11:21 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):
    > A tak pozatym miałem ręcznie zrobiony backup kontaktów w formie pliku .vcf,
    > terminy z kalendarza w podobny sposób. Strzeżonego pan Bóg strzeże.

    A da sie je zaimportowac i wyeksportowac hurtem ?

    J.

  • 9. Data: 2013-05-21 00:31:01
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 20 May 2013 21:53:50 +0200, P.B. napisał(a):

    > To fobia. Podobno można to leczyć.

    To się lecz.

    > fon do
    > wspaniałym
    > Prawie
    >
    > A w Androidzie nie potrzeba do tego kompa.

    W Symbianie też nie.

> [...]
    > pozna adresy mailowe jego ziomali, to może trzymać wzystko w
    > słuchawce i zrobić kopię danych na kartę SD choćby przez Titanium

    To tak jak w Symbianie.

    > Symbian jest fajny, ale koszmarnie toporny w dzisiejszych czasach.
    > Przynajmniej ten, który znam z E51, E63 i E71.

    To starocie i niedotykowce. Cieniutki przykład.

    Nie zauważyłem tych problemów.

  • 10. Data: 2013-05-21 09:31:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-20 20:02, * ...:::WISKOLER:::...* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Ponadto
    > zrób sobie spis aplikacji jakie miałeś i uważasz że miec powinieneś, po
    > aktualizacji wizyta w sklepie googla będzie wymuszona.

    Nie trzeba.
    Synchronizują się kontakty, kalendarz i oczywiście lista aplikacji.
    Jeśli jest zaznaczona opcja to aplikacje też się "synchronizują" czyli
    po przejściu na nowy system/telefon ściągają się ze sklepu
    automatycznie. Synchronizują się nawet fotki z książki telefonicznej :)
    Jedyna rzecz, która się nie synchronizuje z automatu to SMSy, żeby i je
    zachować używam aplikacji SMS Backup&Restore.
    Zdjęcia i dzwonki wystarczy trzymać na karcie i na pewno nic im się nie
    stanie. Prawie na pewno nic im się nie stanie także jeśli będą trzymane
    w pamięci wewnętrznej, ale tu gwarancji nie daję, choć mnie to nigdy nie
    spotkało mimo, że na Galaxy S wgrywałem masę różnych custom romów.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om