-
Data: 2017-02-06 09:40:20
Temat: Re: Akcja Strzalka
Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "007" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
news:170205.164103.pms.3772.75@int.dyndns.org.invali
d.170205.invalid...
> Poldek w
> <news:58973ef2$0$660$65785112@news.neostrada.pl>:
>
>> W dniu 2017-02-05 o 15:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>>> Zielone... ale WARUNKOWE. Bo najczęściej kolizyjne z inną nitką ruchu
>>> i/lub z pieszymi.
>
>> Szanowni Państwo, nie wprowadzajmy dezinformacji na poważnej grupie.
>> Tzw. "zielona strzałka" to jest CZERWONE światło i należy się
>> bezwzględnie zatrzymać. To duże CZERWONE światło - proszę się uważnie
>> przyjrzeć. Tak, ono tam zawsze jest.
>
> Temu nikt nie zaprzecza, tylko często i gęsto zamiast S-2 w prawo powinny
> być ustawione S-3 (oddzielny pas), skoro te z prawej mają do swego skrętu
> w
> lewo S-3e (bez możliwości zawrócenia), piesi mają CZERWONE zarówno przed
> jak
> i po skręcie (nie ma tramwajów i lektyk...), i sens zatrzymania się przed
> sygnalizatorem jest jakby żadem (ale czekam, może uświadomisz, że jednak
> jest w przypadku opisanym powyżej).
> To, że jeden Galas z kolejnym mu podobnym nie potrafi zrozumieć zapisu:
> "9. Znaki i sygnały dotyczące organizacji ruchu [...] podane są
> przykładowo."
>
> Nie ma powodu prawnego, żeby nie ustawiać S-3 w prawo -- no chyba. ze
> troska
> o budżet i braki w związku z 500+.
>
> Ja kiedys w Lublinie widziałem S-2 ze strzałką na wprost, i ta miała
> powód,
> bo skoro na przejściu nie było pieszych (a mieli zielone) to nie było
> sensu
> stać.
>
jakoś nie kojarzę tego miejsca w Lublinie ale jest za to miejsce w Świdnicy
gdzie są strzałki w prawo i w lewo, zapalały się jednocześnie a przy
sygnalizatorze brak przejścia
https://www.google.pl/maps/@50.8520822,16.4866307,3a
,30y,251.55h,90.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1shifgrpYy9g-6
noBmVlt3qw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.17 09:50 re
- 06.02.17 10:00 Budzik
- 06.02.17 10:13 Miroo
- 06.02.17 10:41 J.F.
- 06.02.17 10:49 J.F.
- 06.02.17 10:55 Jacek
- 06.02.17 10:56 RadoslawF
- 06.02.17 11:02 p...@g...com
- 06.02.17 11:41 J.F.
- 06.02.17 11:44 Robert Wańkowski
- 06.02.17 11:52 Myjk
- 06.02.17 11:56 Shrek
- 06.02.17 12:00 Budzik
- 06.02.17 12:00 Budzik
- 06.02.17 12:06 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A