    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Akcesoria Belkin sklep Warszawa
    Date: Sat, 11 Apr 2009 02:10:21 +0200

    ** Michal AKA Miki <j...@...onetu.pl> wrote:

    > Wejdz na strone Alsen.pl - jesli dobrze kojarze wszystkie sklepy z tej grupy
    > handluja belkinem (chociaz czesc pewnie nie ma na stanie tego, co bys
    > chcial).

    Dzięki za odpowiedź ale sprawa już pozamiatana (kupiłem etui neoprenowe na
    laptopa zamiast poduszki Pocket-Top - to jakby kogoś moja życiowa historia
    interesowała).

    W Saturnie jest ogromny wybór toreb i innych akcesoriów Belkina (mają większość
    kabli, przełączników, routerów, toreb), ale rzeczy z linii "laptop@home" w
    ogóle nie mają. Szkoda bo Pocket-Top byłby dla tej osoby bardzo fajny (no
    trzyma laptopa w kuchni).

    Tak czy inaczej dzięki za zainteresowanie, pozdrawiam i wesołego jajeczka.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )