  • 21. Data: 2012-03-24 22:11:23
    Temat: Re: AirDisk - czyli pliki z peceta na iPhone/iPad przez wifi
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > E tam zaraz ciekawa.
    > Skopiowali po prostu androidowego WiFi File Explorera :)

    Emejzing....

  • 22. Data: 2012-03-24 22:24:22
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > UWAGA gorąca kawa w kubku może być gorąca i spowodować poparzenia.

    Trollu Waldku, ty też nie rozumisz, dlaczego pojawiły się takie napisy?

  • 23. Data: 2012-03-24 23:20:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Skrypëk wrote:

    > Trollu Waldku, ty też nie rozumisz, dlaczego pojawiły się takie
    > napisy?

    czego sie pi tu czepiasz Franciszku Fidlersztajn

  • 24. Data: 2012-03-25 01:18:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > czego sie pi tu czepiasz Franciszku Fidlersztajn

    Nie wiem. Chyba chybiłem.

  • 25. Data: 2012-03-25 10:30:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> napisał w wiadomości

    > A to w USA wolno mieć filmy na pececie?

    Nie, wolno. Wolno tylko na jablku, obgryzionym.

  • 26. Data: 2012-03-25 10:31:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > często przez posiadaczy innych telefonów: niemożność prostego
    > przesłania plików do/z peceta, rola USB drive... Nazywa się AirDisk:
    -a-wireless-usb-thumb-drive-with-airdisk-pro-for-ios
    -download-now/

    Powiesz nam w koncu ile apple placi influencerom, czy wolisz role
    przyglupiego, darmowego wyznawcy?

  • 27. Data: 2012-03-25 12:32:00
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Co do stawiania wifi, to nie wiem jak u Was, ale w USA wifi jest
    > już praktycznie w każdym domu w którym się używa takich
    > gadżetów. Więc scenariusz gdzie odwiedzasz kolegę i chcesz od
    > niego wziąć film z jego peceta do domu do swojego peceta jest
    > teraz realizowalny w praktycznie taki sam sposób jak wetknięcie
    > w jego peceta USB flash drive.

    W USA wszystko jest duze - pewnie pliki z filmami tez.
    Zakladam, ze tak z 8GB na film to minimum.
    Wiesz ile to bedzie lecialo po wifi? :)

    > No jest to better than nothing.

    Do malych plikow, malej ilosci malych zdjec, itd - tak.

  • 28. Data: 2012-03-25 16:08:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > a ty co słyszałeś o WPS? praktycznie stosowanie WPS to tak jak mieć nie
    > chronioną sieć, od 2011 roku wszystcy wiedzą, że ten system jest felerny.

    Może rozwinąłbyś ten temat, co? W jaki sposób system jest felerny?

    > W Polsce

    To powiedz mi, czego się Amerykanie mogą nauczyć od Polaków?
    Tego, że jak wielka korporacja nawali i Tobie się stanie krzywda
    to będąc Polakiem wiesz, że możesz im napykać? A Amerykanin wie,
    że może w sądzie domagać się odszkodowania za swoją szkodę?

    Mało tego - publiczne, otwarte WiFi jest tutaj na każdym rogu ulicy,
    w restauracjach, kafejkach, księgarniach, lodziarniach, bibliotekach...
    Po co ktoś miałby się komuś na siłę "włamywać" do domowego wifi??
    Chcesz mi ukraść z komputera moje zdjęcia z wycieczki na rower?
    Skąd u Ciebie ta paranoja chowania się za wielkie kute bramy z kłódkami?

  • 29. Data: 2012-03-25 16:22:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Q" <n...@s...org> wrote in message news:jkms5g$nfp$1@node2.news.atman.pl...

    > W USA wszystko jest duze - pewnie pliki z filmami tez.
    > Zakladam, ze tak z 8GB na film to minimum.
    > Wiesz ile to bedzie lecialo po wifi? :)

    Wiem ile. Przypomnijmy sobie sieciowe prędkości transmisji:
    802.11g - 54Mbps
    802.11n - 300Mbps
    kablowa sieć - 100Mbps
    typowy dostęp do internetu w domu: 1-10, czasem więcej niż 10Mbps.

    Weźmy tą powolną wifi 54Mbps - daje to teoretyczne maksimum
    w przeliczeniu na bajty około 6.75MB/s - niech będzie realistycznie
    4MB/s po uwzględnieniu strat na protokół. Ta szybsza powinna być
    jakieś 5-6x tyle.

    Z tej tabelki http://usbspeed.nirsoft.net/ widzę, że większość USB Drives
    ma prędkość zapisu między 3MB/s a 16MB/s a niektóre mają nawet
    mniejszą od 3MB/s - nie widzę więc powodu dla którego wifi byłoby
    ograniczeniem prędkości - nawet to powolne, a co dopiero 802.11n.

    > Do malych plikow, malej ilosci malych zdjec, itd - tak.

    Zdaje się, że nie wszyscy rozumieją znaczenie określenia
    "better than nothing".

  • 30. Data: 2012-03-25 16:42:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 12:32:00 +0200, Q napisał(a):

    > W USA wszystko jest duze - pewnie pliki z filmami tez.
    > Zakladam, ze tak z 8GB na film to minimum.

    Mniej wiecej - teraz taki standard na DVD.

    > Wiesz ile to bedzie lecialo po wifi? :)

    Tyle co piwo i testowanie nowej gry ? (*)
    Ale USB tez nie jest szybkie. A nawet i nagrywarki nie sa bardzo szybkie.
    I pamieci flash tez nie sa strasznie szybkie.

    Wiec raczej bym sie skoncentrowal na tym jak 8GB danych nagrac na 8GB
    ajfona :-)

    J.