  • 11. Data: 2012-03-23 00:52:23
    Temat: Re: AirDisk - czyli pliki z peceta na iPhone/iPad przez wifi
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Czyli nie pozujesz na chama - jesteś nim...

    > Używasz USB Flash Drive do ładowania swojego telefonu? A to ciekawe.

    Mój drogi przygłupie, przy połączeniu komputer PC <-> telefon, to ten
    ostatni robi za USB Flash Drive, więc powyższa próba dowcipu ujawniła tylko
    bezmiar twojej ignorancji.

    > Powinieneś chyba zapytać jakiegoś polskiego użytkownika :-)))

    Zapytałem na *polskiej* grupie dyskusyjnej. To mówisz, że nie masz tu nic do
    powiedzenia? Zatem żegnam. A nie, przecież jestem chamem - zatem paszoł won!

    JoteR

  • 12. Data: 2012-03-23 08:17:01
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    | Więc scenariusz gdzie odwiedzasz kolegę i chcesz od
    | niego wziąć film z jego peceta do domu do swojego peceta jest
    | teraz realizowalny w praktycznie taki sam sposób jak wetknięcie
    | w jego peceta USB flash drive.

    A to w USA wolno mieć filmy na pececie?

    zdrówka, PW

  • 13. Data: 2012-03-23 08:19:52
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    | Amerykanie są debilami - jasne. Polacy są najmądrzejsi na świecie.
    | Amerykanie się uczą od Polaków wszystkiego... i od Polaków samoloty
    | i procesory do pecetów kupują. Zapomniałem że Intel, Apple, Google
    | to są wszystko polskie firmy obsadzone polskimi szefami i specami...
    | Gdzie Ty żyjesz żeby być tak nierozgarniętym?

    "Ten strój nie umożliwi ci latania".

  • 14. Data: 2012-03-23 10:14:30
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    PW <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> wrote:

    > "Ten strój nie umożliwi ci latania".

    I każdy kretyn o tym wie. To jest dupochron przed ambulance chasers. Bo w
    hameryce wolno pozwać każdego o cokolwiek. Tam bardzo przedsiębiorczy
    prawnicy mieszkają, dla nich spadnięcie z własnej werandy po pijaku to
    business opportunity.

    A ci co dokonali precedensów typu pozew o oparzenie się kawą, to nie są
    debile jak tobie się wydaje, polaczku biedaczku. To były lepsze cwaniaki (a
    przynajmniej ich papugi).

  • 15. Data: 2012-03-23 13:31:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jkge05$lfr$1@inews.gazeta.pl...

    > Mój drogi przygłupie, przy połączeniu komputer PC <-> telefon, to ten
    > ostatni robi za USB Flash Drive, więc powyższa próba dowcipu ujawniła
    > tylko bezmiar twojej ignorancji.

    Znowu się zapieniłeś a przecież sam wiesz, że nie masz racji.
    Jeśli ktoś mówi, że "X pełni rolę USB Flash Drive" to chyba każde dziecko
    wie, ze chodzi mu o rolę przechowywania plików w przenośny sposób
    w rozmiarze mieszczącym się w kieszeni a nie chodzi mu o X jest ładowarką...
    USB Flash Drive nie pełni roli ładowarki,

    > Zapytałem na *polskiej* grupie dyskusyjnej. To mówisz, że nie masz tu nic
    > do powiedzenia? Zatem żegnam. A nie, przecież jestem chamem - zatem paszoł
    > won!

    Chamstwo nie polega wyłącznie na używaniu przekleństw i wulgaryzmów.
    Chamstwem jest na przykład wyrzucanie kogoś z otwartej, publicznej grupy
    dyskusyjnej której nie jest się właścicielem niezależnie od tego jakich słów
    się do tego używa. No ale jeśli ktoś kultury z domu nie wyniósł (jak Ty) to
    takich
    spraw nie zrozumie nigdy. Czego Jaś się nie nauczy tego Jan nie będzie
    umiał.

  • 16. Data: 2012-03-23 13:33:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> wrote in message

    > A to w USA wolno mieć filmy na pececie?

    Dobrze się czujesz?

  • 17. Data: 2012-03-23 19:58:18
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    E tam zaraz ciekawa.
    Skopiowali po prostu androidowego WiFi File Explorera :)

  • 18. Data: 2012-03-24 22:08:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Kolega ma hasło na wifi chyba nie po to aby Ciebie od wifi izolować?
    > A jeśli nie budzisz zaufania u własnego kolegi to chyba już Twój
    > problem... :-)
    > O WPS może słyszałeś? Żadnych haseł wpisywać nie musisz...

    a ty co słyszałeś o WPS? praktycznie stosowanie WPS to tak jak mieć nie
    chronioną sieć, od 2011 roku wszystcy wiedzą, że ten system jest felerny.

    W Polsce

  • 19. Data: 2012-03-24 22:09:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PW wrote:

    > "Ten strój nie umożliwi ci latania".

    UWAGA gorąca kawa w kubku może być gorąca i spowodować poparzenia.

  • 20. Data: 2012-03-24 22:10:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PW wrote:

    > A to w USA wolno mieć filmy na pececie?

    kolega opisuje jakieś przestepcze procedery uprawine środkwoisku
    emigranckim, widamo tak to ćpają piją i oglądja nielegalnei skopiowane ze
    swojej płyty filmy.