  • Data: 2020-09-02 10:35:37
    Temat: Re: Agresywne.
    Od: "Frakon" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:5f4f50e3$0$17364$65785112@news.neostrada.pl...

    > Masz jechać zgodnie z obowiązującym Prawem o Ruchu Drogowym, a to nakazuje
    > Ci poruszać się możliwie jak najbliżej prawej krawędzi, czyli prawym
    > pasem.

    Możliwe, że ty masz taka sytuację, że mozesz jechać prawym pasem.
    W mojej sytuacji jazda lewym pasem to było mozliwie blisko prawej
    krawędzi jezdni, czyli zgodnie z PoRD.

    > Lewy pas możesz zająć tylko w określonych sytuacjach, kiedy wyprzedzasz
    > lub omijasz innego uczestnika ruchu drogowego poruszającego się prawym
    > pasem lub możesz zając, kiedy dojeżdżasz do skrzyżowania, na którym
    > będziesz skręcał w lewo.

    I to była taka sytuacja upowazniająca do jazdy lewym pasem.

    > Co do "zapierdalaczy" to nie Ty jesteś od ich dyscyplinowania czy też
    > karania.

    Skąd u Ciebie taki boski ton, wszystkowiedzący bóg ?
    Nigdzie nie napisałem, że mam jakąś chęć/zamiary
    karania/dyscyplinowania kogokolwiek.

> [...]
    > się ogromne korki na drogach to jeszcze rozsynchronizowane sygnalizatory
    > mogły doprowadzić do wypadków,

    > Niestety prawodawca nie przewidział dla takich pojazdów technicznych
    > niebieskich kogutów. Co najwyżej mogłem tylko mieć zapalone żółte koguty,
    > ale nie zawsze jechałem autem służbowym.

    > Obecnie zajmuję się m.in. "pogotowiem dźwigowym". Chodzi po prostu o windy
    > w blokach i wieżowcach. Tutaj też prawodawca nie przewidział dla takich
    > służb niebieskich kogutów, choć czasami są naprawdę ekstremalne przypadki
    > i trzeba czasami bardzo szybko dotrzeć na miejsce.

    Zgłoś to odpowiednim władzom/organizacjom/posłom i przełożonym.
    Być może rozwiążą ten problem.