  • 81. Data: 2014-04-02 19:10:13
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-01 07:58, dizel pisze:
    > Zresztą jakby tak było dużo ściągaczy to po co robić captcha?
    > Wystarczyło by im poblokować karty, powołać się przy tym na to że
    > łamią regulamin i już, a tak to będzie problem nawet dla starszych
    > osób które z aero korzystają bo będzie problemem odczytanie captcha.

    Możesz sprecyzować na czym miałoby polegać to "łamanie regulaminu", na
    podstawie którego można by zablokować kartę?

  • 82. Data: 2014-04-02 19:10:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-01 14:40, Art pisze:

    > musze odkopać ową dziwną umowę
    > - czy w niej jest zapis że muszę posiadać przeglądarkę www. aby z aero
    > skorzystać...

    Nie ma nic takiego w regulaminie.. A więc UKE mówiąc o poprawności
    zmiany regulaminu przez Żaka mija się z prawdą.

  • 83. Data: 2014-04-02 19:11:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-01 15:02, dizel pisze:

    > Na operze mini nie zadziała, spróbuj na stockowej przeglądarce.
    >
    > Pozdrawiam

    Tak, i z tego co zauważyłem to także Chrome jest nieprzydatne do
    zalogowania się do Aero2. Tylko ta przegladarka w Andku nazywana
    "Internet" jest w stanie wyświetlić okienko logowania do tej sieci.

  • 84. Data: 2014-04-02 19:12:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-02 15:52, the_foe pisze:

    > przez ruter? nie da sie, chyba ze przekonfigurujesz /etc/config/dhcp

    A jakby wybrać jakieś inne DNSy? Ja mam ustawione na Open cośtam, a
    gdyby przestawić je na Googlefree? Opera w Win xp wyświetla komunikat o
    błędzie DNSów gdy sie próbuję połączyć z Aero2 przez router, a więc może
    taka zmiana DNSów coś da?

  • 85. Data: 2014-04-02 19:12:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-01 18:54, Poldek pisze:

    > Jeżeli uważasz, że przestał respektować warunki umowy czy tam nie
    > wiadomo czego, to zawsze możesz zrezygnować, odebrać 20 zł kaucji i
    > skorzystać z konkurencji :-)
    > W Aero2 nie ma lojalek na 2 lata.
    A ty nie uważasz że nie zmienił warunków?
    Nie takie proste - inwestycja w sprzęt do obsługi Aero2 kosztowała mnie
    coś około 500 zł. Zdecydowałem sie na takie wydatki po dokładnym
    przeczytaniu regulaminu świadczenia usług, a tu przychodzi dzień w
    którym jedna strona postanawia w trakcie trwania umowy zmienić warunki.
    W bardzo delikatny i umiarkowany sposób takie postępowanie nazywam
    oszustwem.
    I żeby nie było - wcale nie płaczę za tym Aero2. Płakałbym gdyby to było
    3-4 lata temu, kiedy to w mojej miejscowości dostępny był tylko EDGE
    firmy Orange, za 50zł z miesięcznym limitem 500MB. Dzisiaj do koloru do
    wyboru - jest sygnał wszystkich operatorów telefonii komórkowej
    (UMTS/HSDPA), a także dwie oferty od sieci wi-fi.

  • 86. Data: 2014-04-02 19:13:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-02 15:58, the_foe pisze:

    > dostał ok 5000 zł na jednego uzytkownika, za te kasę obiecał zbudować
    > infre która umozliwi pobieranie duzych plików.

    Nie rozumiem, jak to dostał? I co ma Aero2 z pobieraniem dużych plików.
    Z tego co wiem to jedyna korzyść jaką osiągnął to wygranie przetargu na
    pasmo 2500Mhz bo zobowiązał się udostępnić darmowy dostęp do sieci dla
    tzw użytkowników socjalnych.

  • 87. Data: 2014-04-02 19:24:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 02 Apr 2014 19:10:13 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Możesz sprecyzować na czym miałoby polegać to "łamanie regulaminu", na
    >podstawie którego można by zablokować kartę?

    Myślę tu o nadmiernym obciążaniu sieci, pewnie wymyślili by coś w tym
    stylu.

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2014-04-02 19:24:58
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-02 19:12, Trybun pisze:

> [...]
    > gdyby przestawić je na Googlefree? Opera w Win xp wyświetla komunikat o
    > błędzie DNSów gdy sie próbuję połączyć z Aero2 przez router, a więc może

    nie da.
    procedura jest taka, ze w pierwszej fazie modem zapodaje Ci adresy
    lipnego DNSa które powoduje ze cokolwiek wywolasz do przekierewuje Cię
    na strone z captcha. Nie masz Internetu tylko jestes jakby w VPN
    zapodawanego przez Aero. Wiec z innym adresem niz ten co Ci podaje się
    nie połączysz. Procedura bardzo przypomina ostatnio czeste włamy na
    routery (haker podmienia adres DNSu na swoj, dzieki czemu przez niego
    przechodza wszytkie zapytania jakie wysylasz) dlatego obecnie routery
    blokują takie zachowanie. Musiałbyś przez putty wyedytować
    /etc/config/dhcp i zmienić flagę opcji rebind_protection na 0

    --
    @foe_pl

  • 89. Data: 2014-04-02 19:27:37
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 02 Apr 2014 19:11:03 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Tak, i z tego co zauważyłem to także Chrome jest nieprzydatne do
    >zalogowania się do Aero2. Tylko ta przegladarka w Andku nazywana
    >"Internet" jest w stanie wyświetlić okienko logowania do tej sieci.

    Na pewno nie możesz mieć wpisanych żadnych dnsów, ani nie może iść
    przez jakieś serwery tak jak jest to z operą mini bo wtedy nie
    zadziała, przynajmniej tak gdzieś czytałem.
    U mnie na kompie na firefoxie wszsytko było ale nie wyświetlał się sam
    obrazek z kapciem, na ie bez problemu ale dziś już działa i na
    firefoxie.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2014-04-02 19:28:54
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-02 19:13, Trybun pisze:

> [...]
    > Z tego co wiem to jedyna korzyść jaką osiągnął to wygranie przetargu na
    > pasmo 2500Mhz bo zobowiązał się udostępnić darmowy dostęp do sieci dla

    za przedłużenie zobowiązania do 2016 dostał jeszcze pasma do LTE. W
    pierszym przetargu zaoszczedził co najmniej 200 mln. LTE wyzsza liga,
    cos kiedys majaczyli ze budzet miał wziac za to nawet 5mld . Aero ma 200
    tys uzytkowników, dzielac to przez oszczednosc na koncesji wychodzi, ze
    od uzytkownika dostał dotacje nie mniejszą niż 1000 zł ale raczej blizej 5K

    --
    @foe_pl