  • 71. Data: 2014-04-02 16:24:14
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lhh3k8$9n9$2...@d...me

    > to się zdecyduj czy państwo jest złe bo wymusiło
    > darmowy dostęp czy jest złe bo dało darmowy dostęp?

    Zdecyduj się -- stolicą USA jest Moskwa czy Bruksela?

    -=-

    Państwo rozochociło ludzi do kupowania tego rodzaju sprzętu
    (dualSIMY z UMTS na 900 MHZ) czym zdusiło konkurencję, po
    czym wycofało się z wymogu świadczenia wiadomej usługi.
    UMTS na 900 MHz to rarytas na zagranicznych aukcjach,
    gdzie sprzęt jest stosunkowo tani a jakoś obsługi
    sprzedawców stoi na poziomie zdecydowanie wyższym
    niż jakoś obsługi w polskich sklepach, czego przykładem
    jest choćby Electro.pl.

    Nie kupiłbym przed paru dniami tabletu, gdyby nie Aero2.
    Prawdopodobnie masa ludzi kupiła modemy, tablety i smartfony
    pod Aero2, uważając, że z tej usługi będzie można korzystać
    do końca 2016 roku.

    Ponadto ludzie zamówili karty Aero2, zaplanowali sobie życie
    tak, jakby mieli ten dostęp, w tym i nie odrzucili oferty
    konkurencji, czasami korzystniejsze niż Aero2, ale jakoś
    niestabilne -- na przykład trwające miesiąc czy pół roku,
    bądź ,,w czasie wakacji''.

    -=-

    Tak zwane zaufanie społeczne moim zdaniem zostało mocno
    nadszarpnięte -- o ile pojmujesz, czym ono jest i jakie
    zadania stawiane są państwu. Państwo to nie poborca
    podatkowy czy tyran obsadzający swoimi/zaufanymi
    (BMW -- bierny, mierny, ale wierny) ludźmi stanowiska
    bojowe celem ściągania podatków, ale instytucja
    chroniąca ludzi i regulująca międzyludzkie zachowania.

    -=-

    Powiesz, że jestem głupi, bo naiwny i infantylny?
    Pewnie tak, ale złe państwo rodzi najpierw niepokój,
    później nienawiść aż wreszcie bunt i przemoc wobec
    ,,władców'', co niejednokrotnie miało swe miejsce
    w dziejach ludzkości. Aero2 to niby mała sprawa,
    ale ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 72. Data: 2014-04-02 16:34:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "the_foe" lhh59a$9bc$...@n...dialog.net.pl

    > nie wyłączą. Mieli wyłączyć pod koniec tego roku ale Solorz
    > wział z łaski swoją za pół darmo koncesje na nastpene psama.
    > I tak bedzie znowu, bo Solorz umie robic interesy wyłacznie z panstwem, na zupelnie
    wolnym rynku nie przezylby 5 minut.

    Dokładnie tak. To komuch udający kapitalistę.
    Każdy zdrowy urzędnik pojmuje, że takie zachowanie
    jest niegodne, ale polskie państwo najwyraźniej
    jest obłudne.

    Solorz swym Aero2 wyciął kilku konkurentów, w tym Carrefour,
    Mantę i coś, czego nazwy nie pamiętam. Gdyby nie Aero2, na
    pewno rozwinęłyby się inne usługi bezpłatnego dostępu do
    netu. Solorz nie daje netu za darmo, ale za ulgi koncesyjne.

    -=-

    Państwo zębami broni pieniędzy podatników przed rodzicami
    niepełnosprawnych ludzi, ale lekką ręką ofiarowuje je
    Solorzowi w postaci ustępstw okołokoncesyjnych!

    (piszę 'rodzice ludzi', nie 'rodzice dzieci', jak czynią
    inni, bo IMO 'rodzice' zawsze są 'rodzicami dzieci',
    a 'rodzice ludzi' to 'ludzie, którzy są rodzicami ludzi')

    -=-

    Niech wprowadzą kapcie w zamian za pieniądze, które przekażą
    ww. rodzicom. :) Wówczas zrozumiem troskę państwa o swych
    poddanych, co nie znaczy, że inni też muszą to uznać za
    dobre posuniecie.

    Tymczasem państwo wspiera magnatów, ale lekceważy tych, którym ma służyć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 73. Data: 2014-04-02 16:39:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lhh701$ue3$...@n...news.atman.pl

    > gdzie sprzęt jest stosunkowo tani a jakoś obsługi
    > sprzedawców stoi na poziomie zdecydowanie wyższym
    > niż jakoś obsługi w polskich sklepach, czego przykładem
    > jest choćby Electro.pl.

    + gdzie sprzęt jest stosunkowo tani a jakość obsługi

    + niż jakość obsługi w polskich sklepach, czego przykładem

> [...]
    > bądź ,,w czasie wakacji''.

    > Ponadto ludzie zamówili karty Aero2, zaplanowali sobie życie
    + tak, jakby mieli ten dostęp, w tym i odrzucili oferty

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 74. Data: 2014-04-02 16:49:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "the_foe" lhh4ia$9bc$...@n...dialog.net.pl

    > na tym zarobił. Teraz to samo robi w swiecie GSM.
    > Czy my w Polsce oduczymy sie dotowania bogaczy?

    Dobre pytanie. Moda przybywa z zachodu. Aby ludzie
    zaprzestali dotowania miliarderów, muszą pojąć, skąd
    miliarderzy mają ,,swoje'' miliardy. Na razie ludzie
    gotowi są wspierać i dotować miliardera bo ów jest...
    ...bogaty, a więc jakoś naznaczony przez Boga. :)

    Jedni pracują, inni na tym samym świecie otrzymują
    dotacje, wsparcia, rabaty koncesyjne itd., udając
    dobrodziejów, bez których świat byłby jakoś okaleczony.

    Pierwszym krokiem do oduczenia ludzi złych nawyków jest
    (w tym wypadku) uświadomienie im, że ,,darmowy'' dostęp
    nie jest charytatywnym darem człowieka o wielkim sercu
    współczującym biedakom, ale efektem finansowych kalkulacji,
    zatem likwidacja tej usługi (bo kapcie są de facto tak
    ogromnym utrudnieniem, że można je nazwać likwidacją
    usługi) jest okradaniem podatników i sponsorowaniem
    magnatów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 75. Data: 2014-04-02 17:03:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    nie wiem co palisz ale fajnie kopie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 76. Data: 2014-04-02 17:17:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lhh8su$9n9$2...@d...me

    > nie wiem co palisz ale fajnie kopie

    Jak widzisz -- masz konkurencję. :)
    Wprawdzie on pisze o ,,dawce lekarskiej''
    a Ty sugerujesz narkotyki, ale obaj piszecie
    to samo.

    Palgiat. :) Może naucz się jakiejś kreatywności,
    samodzielnego myślenia, wypowiadania zawierającego treść?...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lhfeh3$gva$...@n...news.atman.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 77. Data: 2014-04-02 17:22:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 17:17:26 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > Palgiat. :)

    że co?

  • 78. Data: 2014-04-02 17:31:00
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > gotowi są wspierać i dotować miliardera bo ów jest...
    > ...bogaty, a więc jakoś naznaczony przez Boga. :)

    A taki Krauze zgłupiał. W zyciu nie zarobił złotówki, która nie
    pochodziłaby z zamówien publicznych, a mimo to uwierzył, że ma talent.
    Zaczal szukac ropy gdzies na postsowieckich stepach. Ropy niet, a
    tamtejsi zrobili oczy jak pięc złotych kiedy zaczął zebrać o kasę na
    kolejne odwierty ("bo na pewno tam dalej tryśnie").
    A mógł szukać gazu z łupków w Polsce, nic by nie znalazł, ale na 100% by
    na tym zarobił.
    Kazdy kraj ma takiego Gatesa na jakiego sobie zasłużył.

    --
    @foe_pl

  • 79. Data: 2014-04-02 17:50:10
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Art w...@o...plWYWAL ...

    > Zapewne bedziesz musiał miec przeglądarkę...

    to mogli od razu zrobić captche w telnecie za pomocą ascii. ;)

    --
    @foe_pl

  • 80. Data: 2014-04-02 18:06:00
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 07:58, dizel pisze:
    > Nie wiem czy wiesz ale z nadajników aero 2 korzystają także klienci
    > plusa bo to właściwie jedna i ta sama firma, i raczej na nadajnikach
    > to oni mają pierwszeństwo, wiadomo pojemność nadajnika jest

    Kiedy Aero dostawało koncesje nie miało nic wspolnego z plusem. Play
    chciał te czestotliwosci, ale chciano by to był zupelnie nowy gracz.
    Solorz spelniał ten warunek, co prawda był juz w tym interesie ale nic
    nie znaczył. Solorz znowu oszukał system, bo dzieki tym czestotliwosciom
    stał się poważnym graczem na rynkach hurtowych i przejął plusa. Logika
    UKE upadła, chcieli rozdrobnienia mają koncentrację. Tusk wyrzucił
    poprzednią prezes bo była zbyt fundamentalna. Teraz powracają do
    koncepcji dojenia klientów z przełomu wieków. Jak telekomy beda doic
    klientów, nie bedzie sie im w tym przeszkadzac, dokładac nowej
    konkurencji to znowu będą płacić słono za koncesję/

    --
    @foe_pl