  • 1. Data: 2014-03-30 16:38:52
    Temat: push2talk w PL
    Od: u...@...pl

    Czesc,

    jak wyglada sprawa z usluga push2talk u polskich operatorow? Czy ta
    usluga jest juz w zapomnieniu?

    Czy sa moze takie telefony gsm, ktore swoim wygladem przypominaja
    typowe radiotelefony VHF/UHF ale w rzeczywistosci jest to telefon pod
    ww. usluge?

  • 2. Data: 2014-03-30 17:43:46
    Temat: Re: push2talk w PL
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 30 Mar 2014 16:38:52 +0200, u...@...pl wrote:

    >Czesc,
    >
    >jak wyglada sprawa z usluga push2talk u polskich operatorow? Czy ta
    >usluga jest juz w zapomnieniu?

    W plusie nadal powinno to działać z tego co widzę na stronie:
    http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/e
    nduser/popup_adp.php?p_faqid=2138&p_sid=hXyU6RKl&p_l
    va=
    na pewno działało to też w simplusie czyli oferta prepaid plusa.
    Co do telefonów to nie wiem na pewno niektóre stare nokie mają. Mam
    starą 6020 i jest tam ta funkcja ale nie testowałem.
    Co do innych sieci i innych sprzętów do tego to nie mam pojęcia.