  • 21. Data: 2014-04-01 14:45:59
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-31 22:15, dizel pisze:
    > Za telepolis.pl
    > Od 1. kwietnia Aero2 w usłudze Bezpłatnego Dostępu do Internetu (BDI)
    > wprowadza kod captcha (obrazek z tekstem), który trzeba będzie
    > przepisać, aby uzyskać dostęp do Internetu.
    >
    > Przez pierwszy tydzień mechanizm będzie wprowadzany sukcesywnie, tak
    > aby każdy użytkownik mógł zapoznać się i przyzwyczaić do nowego
    > sposobu autoryzacji. Oznacza to, że nie będzie konieczności wpisywania
    > kodu przy każdym wznowieniu sesji. Po tym okresie, autoryzacja przez
    > mechanizm captcha będzie wymagana co godzinę.
> [...]
    ody-captcha-w-bdi,2,3,30275.html
    > Widać Solorzowi się szkoda zrobiło, nowy prezes uke tylko mu
    > przyklaśnie, jak by prezesem uke była dalej Anna Streżyńska to może
    > nie doszło by do tego.
    > I niech nikt nie pisze że to przez takich co używają torrenta i
    > ściągają 24 na dobę bo to nie ma z tym nic wspólnego bo takich
    > użytkowników praktycznie nie ma, ale pretekst zawsze jest dobry żeby
    > wprowadzać kolejne restrykcje.
    >
    > Pozdrawiam

    Nawet trudno mieć do niego pretensje że pilnuje swojego interesu, bo
    istotnie niektórzy używają Aero2 do pobierania dużych plików. Jedyne co
    może budzić duży niesmak to zmiana przez Żaka reguł w trakcie trwania
    meczu. Klienci podpisywali umowy w dobrej wierze, a tu matactwo w biały
    dzień.. Kiedyś wmawiał iokradał klientów za mzwracane rzekomo
    uszkodzone tunery sat, a teraz hohsztaplerka z zmianą warunków umowy na
    BDI.

  • 22. Data: 2014-04-01 14:46:27
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "dizel" j...@4...com

    > No i jest!!! Tak niewyraźny, że ledwo widać.
    > Muszę używać lupy... Po 3 próbach udało się...
    > Masakra... ;)

    U mnie na przeglądarce "Opera mini" wcale nie pokazuje się to okienko.
    Tobie też nakazuje zrestartować połączenie po nawiązaniu połączenia?

  • 23. Data: 2014-04-01 14:55:18
    Od: NICE <n...@b...com>

    W dniu 2014-04-01 14:05, dizel pisze:
    > Ale dolina, już mam kapcia, za 3 razem wpisałem kod poprawny dopiero.
    > Procedura jest taka, łączysz się z internetem wchodzisz do
    > przeglądarki, wywołanie jakiejkolwiek strony powoduje że przekerowuje
    > na stronę aero, wpisujesz kod, jak kod będzie poprawny, trzeba się
    > rozłączyć i połączyć ponownie.
    >
    > Pozdrawiam

    U mnie w ogóle nie chce sie zalogowac do aero :( masakra jakas

  • 24. Data: 2014-04-01 15:02:11
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 01 Apr 2014 14:46:27 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >U mnie na przeglądarce "Opera mini" wcale nie pokazuje się to okienko.
    >Tobie też nakazuje zrestartować połączenie po nawiązaniu połączenia?

    Na operze mini nie zadziała, spróbuj na stockowej przeglądarce.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2014-04-01 18:54:13
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote:

> [...]
    > dzień.. Kiedyś wmawiał iokradał klientów za mzwracane rzekomo
    > uszkodzone tunery sat, a teraz hohsztaplerka z zmianą warunków umowy na

    Jeżeli uważasz, że przestał respektować warunki umowy czy tam nie
    wiadomo czego, to zawsze możesz zrezygnować, odebrać 20 zł kaucji i
    skorzystać z konkurencji :-)
    W Aero2 nie ma lojalek na 2 lata.

  • 26. Data: 2014-04-01 18:55:09
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    zzz wrote:

    > Proste... dostaniesz na maila + jakaś reklama.
    > Jak będziesz odpowiadał, nie pomyl się i nie przepisz reklamy.

    Nic nie dostaniesz, poprostu nie pojedziesz dalej z tym koksem dopóki
    nie skombinujesz przeglądarki WWW.

  • 27. Data: 2014-04-01 18:57:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lhd767$5m1$...@n...news.atman.pl

    > "dizel" j...@4...com

    > No i jest!!! Tak niewyraźny, że ledwo widać.
    > Muszę używać lupy... Po 3 próbach udało się...
    > Masakra... ;)

    To był żart, ale teraz naprawdę jest aż tak źle, jak napisałem.

    A to nie były żarty. Efekty z Monstera.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2014-04-01 19:00:54
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    dizel wrote:

> [...]
    > albo zapłacić rachunek za internet takiemu upc na przykład to co
    > wybierzesz??
    > Zresztą bez internetu o pracę trudno więc nawet do wysłania cv takie
    > aero się przydaje, ale oczywiście dla większości to oburzenie że w
    > ogóle ktoś z tego korzysta.
    > Może mój przykład jest trochę skrajny ale takie sytuacje się zdarzają
    > i znam kilka takich przypadków.
    > Aero 2 dostało częstotliwości w zamian za to że będą taką usługę
    > świadczyć i mają się z tego wywiązać czy im się to podoba czy nie.
    > A wprowadzanie captchy to oczywiste utrudnienie, aby zniechęcić

    Akurat dla takich osób, które nie mają kasy, żeby zapłacić kilkanaście
    zł/mies. za komercyjny dostęp to:
    a. barierą jest te 27 zł na wstępie do Aero2,
    b. drugą barierą jest sprzęt, który też kosztuje i trzeba go nabyć
    "komercyjne" i jest droższy niż zwykły modem nie działający z Aero2.

    A jeśli już te bariery ktoś tego typu, o jakim piszesz powyżej pokonał,
    to Captcha nie jest dla takiej osoby głównym zmartwieniem. Po prostu
    wklepie tego kapcia i już.

    Kapeć oczywiście jest uciążliwy w różnych sytuacjach. Np. używam tego
    Aero2 w tablecie, który robi za nawigację, nawigacja przez sieć 3G
    pobiera co parę minut aktualne dane o korkach, przejezdności itp. Ilości
    przesyłanych danych są śladowe, więc nie przeciąża to zbytnio sieci
    Polsatu. A wpisywanie kodu z obrazka podczas jazdy samochodem jest
    naprawdę uciążliwe.

  • 29. Data: 2014-04-01 19:52:24
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 01 Apr 2014 18:54:13 +0200, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:

    >Jeżeli uważasz, że przestał respektować warunki umowy czy tam nie
    >wiadomo czego, to zawsze możesz zrezygnować, odebrać 20 zł kaucji i
    >skorzystać z konkurencji :-)
    >W Aero2 nie ma lojalek na 2 lata.

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/uke-captcha-w-aer
    o2-zgodna-z-rezerwacja-i-prawem,2,3,30287.html
    uke przyklepał że kapeć jest zgodny z prawem więc trzeba się
    przyzwyczaić do tego i tyle albo szukać jakiejś alternatywy

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2014-04-01 20:11:11
    Temat: Re: no to mamy pojechane
    Od: faro  <f...@a...invalid>