  • 11. Data: 2014-04-01 06:34:59
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 01 Apr 2014 02:27:24 +0200, animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

    >Może to oszustwo w związku z prima aprilisem?

    No nie wiem czy Zygmunt ma aż takie poczucie humoru:
    http://www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Podstawowe-in
    formacje/Mechanizm-CAPTCHA

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-04-01 06:40:58
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 31 Mar 2014 23:48:25 +0200, "Art" <w...@o...plWYWAL>
    wrote:

    >hej - a jak to będzie zrobione
    >jeśli ja nie używam ŻADNEJ przeglądarki www.
    > a tylko odbieram pocztę przez program pocztowy...
    >
    > - załóżmy że w systemie nie mam zainstalowanej żadnej przeglądarki...
    >
    >- to gdzie mi się ta kapszta wyświetli abym ją wprowadził???
    >
    >- wyjaśnijcie prostemu człeku - bo jakoś nie moge zajarzyć...

    Przypuszczam że nie skorzystasz z internetu w takim wypadku. Bo kod
    trzeba wpisać w przeglądarce internetowej więc póki jej nie uruchomisz
    i nie wpiszesz kodu to internetu nie bedzie.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-04-01 07:45:59
    Od: K <...@...c>

    W dniu 31-03-2014 23:28, dizel pisze:

> [...]
    > przeciążony to prędkość jeszcze spada nie wierzę że w dobie filmów hd
    > i na przykład gier mieszczących się minimum na płycie dvd albo blue
    > ray ktoś jest w stanie włączyć kompa non stop 24 na dobę i czekać ileś
    > dni aż mu się coś ściągnie, raczej jest to mało opłacalne i
    > upierdliwe, choćby przez samo to że ciągle brakuje adersów ip do
    > połączenia, nie mówiąc o tym że prąd też nie jest za darmo, być może
    > pojedyńcze przypadki takie się znajdą ale to raczej trzeba być
    > umysłowym impotentem żeby na takie coś wpaść.
    > Zresztą sam określiłeś wyżej że to "kupa" więc raczej backupu

    to po co captcha i czym ten nadajnik przeciazony? gadugadu czy fejsem?

  • 14. Data: 2014-04-01 07:47:22
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-04-2014 06:40, dizel pisze:

> [...]
    > trzeba wpisać w przeglądarce internetowej więc póki jej nie uruchomisz
    > i nie wpiszesz kodu to internetu nie bedzie.

    a i jeszcze dno, ile czasu juz szukasz pracy i w jakim zawodzie ze nie
    mozesz znalezc?

  • 15. Data: 2014-04-01 07:58:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 01 Apr 2014 07:45:59 +0200, K <...@...c> wrote:

    >to po co captcha i czym ten nadajnik przeciazony? gadugadu czy fejsem?

    Nie wiem czy wiesz ale z nadajników aero 2 korzystają także klienci
    plusa bo to właściwie jedna i ta sama firma, i raczej na nadajnikach
    to oni mają pierwszeństwo, wiadomo pojemność nadajnika jest
    ograniczona, im mniej osób będzie korzystało z aero tym więcej miejsca
    na nadajnikach zostanie dla klinetów plusa którzy korzystają z
    internetu mobilnego ale płacą co miesięczne rachunki, więc po to ta
    captcha.
    Zresztą jakby tak było dużo ściągaczy to po co robić captcha?
    Wystarczyło by im poblokować karty, powołać się przy tym na to że
    łamią regulamin i już, a tak to będzie problem nawet dla starszych
    osób które z aero korzystają bo będzie problemem odczytanie captcha.
    Zresztą przypuszczam że trochę się z tym aero przeliczyli, chodzi mi o
    to że chyba się nie spodziewali że aż tyle kart wydadzą do aero tym
    bardziej że się z tym nie reklamują nigdzie, i raczej to ukrywają.
    Swoją drogą mimo że dziś 1.04. jeszcze nic u mnie się nie pojawiło jak
    na razie.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-04-01 10:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K ...@...c ...

    > naprawde jest w polsce tyle ludzi, ktorzy uzywaja tej kupy jako
    > podstawowego dostepu do netu? co sie stanie jak w 2016 wylacza? beda
    > seryjne samobojstwa, pietnujace fanpejdze na fb, pozwy zbiorowe?
    >
    > to sie nawet srednio nadaje do backupu podstawowego dostepu..

    To nie ma az takiego znaczenia.
    Niestety jako element negocjacji udał się super.
    Ale jak widać - diabeł tkwi w szczegolach. Szkoda, ze nie dopilnowano
    takich pierdół i dano wolną rękę "biznesmenowi".

    Oby ten obrazek nie miał z pol mega bo z obecną predkoscia aero to się
    bedzie ładoooowacc.......

  • 18. Data: 2014-04-01 11:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Może to oszustwo w związku z prima aprilisem?

    No moze aczkolwiek mówiło się o tym od jakiegoś czasu :)

  • 17. Data: 2014-04-01 11:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Art w...@o...plWYWAL ...

> [...]
    >
    > - to gdzie mi się ta kapszta wyświetli abym ją wprowadził???
    >
    > - wyjaśnijcie prostemu człeku - bo jakoś nie moge zajarzyć...

    Zapewne bedziesz musiał miec przeglądarkę...

  • 19. Data: 2014-04-01 14:05:14
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Ale dolina, już mam kapcia, za 3 razem wpisałem kod poprawny dopiero.
    Procedura jest taka, łączysz się z internetem wchodzisz do
    przeglądarki, wywołanie jakiejkolwiek strony powoduje że przekerowuje
    na stronę aero, wpisujesz kod, jak kod będzie poprawny, trzeba się
    rozłączyć i połączyć ponownie.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-04-01 14:40:12
    Od: "Art" <w...@o...plWYWAL>

    > a i jeszcze dno, ile czasu juz szukasz pracy i w jakim zawodzie ze nie
    > mozesz znalezc?

    musze odkopać ową dziwną umowę
    - czy w niej jest zapis że muszę posiadać przeglądarkę www. aby z aero
    skorzystać...

    co do szukania pracy - masz jakieś propozycje??? ale poniżej 5 tysi na rękę
    nie ruszam się z miejsca :)