  • 121. Data: 2014-04-16 18:14:48
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 1 Apr 2014 20:12:39 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Chyba nie ja jeden uważam się za oszukanego przez tę firmę.

    A ja widzę pewne pozytywy. Wywaliłem kartę Aero2 z tableta, włożyłem
    Oranfe Free i okazało się, że tablet w trybie uśpienia wytrzymuje 5-6
    dni. Z kartą Aero2 ledwo dwa dni :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 122. Data: 2014-04-16 21:15:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" b...@4...com

    > Dla niego nie ma już ratunku, a medycyna jest bezsilna :)

    Ciekawe, czy Ty chociaż jeden raz w swoim życiu napisałeś
    coś rozsądnego. :) W pewnym sensie tak -- medycyna jest
    naprawdę bezsilna -- choćby wobec śmierci, ale dotyczy
    to każdego człowieka a prawda zbyt uniwersalna -- jest
    bezwartościowa. :) I takie są Twoje wypowiedzi -- uniwersalne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 123. Data: 2014-04-16 22:33:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 16 Apr 2014 21:15:17 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Ciekawe, czy Ty chociaż jeden raz w swoim życiu napisałeś
    >coś rozsądnego.

    Zdarza się. W odróżnieniu od Ciebie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 124. Data: 2014-04-17 10:17:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-04-16 17:59, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Dla niego nie ma już ratunku, a medycyna jest bezsilna :)

    Amen! :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 125. Data: 2014-04-19 04:32:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" 7...@4...com

    > Zdarza się. W odróżnieniu od Ciebie.

    Więc zacytuj. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 126. Data: 2014-04-25 12:56:08
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "dizel" napisał:

    > Przez pierwszy tydzień mechanizm będzie wprowadzany sukcesywnie,
    > tak aby każdy użytkownik mógł zapoznać się i przyzwyczaić do nowego
    > sposobu autoryzacji. Oznacza to, że nie będzie konieczności wpisywania
    > kodu przy każdym wznowieniu sesji. Po tym okresie, autoryzacja przez
    > mechanizm captcha będzie wymagana co godzinę.

    Coś długi ten tydzień ;->
    Na netbooku, w którym tkwi karta Aero2, kapeć zaatakował mnie 2 kwietnia. Od
    tej pory, pomimo kilkunastokrotnego nawiązywania połączenia (fakt, że na
    krótko), kapeć więcej się nie pojawił, dzisiaj od ponad godziny po stronach
    www łażę sobie swobodnie, w międzyczasie połączenie się było zresetowało,
    ale kapcia nadal nie ma.
    Coś się zmieniło?

    JoteR

  • 127. Data: 2014-04-26 12:32:49
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-25 12:56, JoteR pisze:

> [...]
    > godziny po stronach www łażę sobie swobodnie, w międzyczasie połączenie
    > się było zresetowało, ale kapcia nadal nie ma.

    Potwierdzam, dziwnie to działa. Czasami przez 2-3 godziny zasrany capeć
    się nie pojawia. Co ciekawsze zauważyłem, że im bardziej obciążam łącze
    tym dłużej dział bez capciowania.

  • 128. Data: 2014-04-27 01:01:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 535b8b55$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Potwierdzam, dziwnie to działa. Czasami przez 2-3 godziny
    > zasrany capeć się nie pojawia. Co ciekawsze zauważyłem, że
    > im bardziej obciążam łącze tym dłużej dział bez capciowania.

    Mnie pokazują się tak trudne kapcie, że nie potrafię zalogować się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 129. Data: 2014-04-27 12:28:56
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-03 14:55, Art pisze:
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >
    > no cóż - chiałoby się lepiej zagłosować na następne wybory -
    > tylko kurcze na kogo --- na kooogoo...
    > szlak... czy jesteśmy we czarnej du...e???

    w tym przypadku tak, przez całe istnienie plusa, jako podmiotowi
    podległemu firmie podległej rządowi (KGHM), nawtykano tam masę ludzi z
    nadania politycznego. Sa tam ludzi z nadania każdej partii (sadze, ze
    nawet do dzis sa tam ludzie od LPR i SO). Teraz Solorz ma okres ochronny
    byle tylko np. szwagier nieudacznik miał z czego żyć.

    --
    @foe_pl

  • 130. Data: 2014-04-27 12:34:46
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > "PlaMa" 535b8b55$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Mnie pokazują się tak trudne kapcie, że nie potrafię zalogować się. :)

    ja mam dosc duzą wprawe i zawsze mieszcze sie wpieciu próbach nawet te
    ostatnie, łaciate rozwiazuje. Ale moja luba, która jest neofitką
    informatyczną i ktorej aero zainstalowałem tym łaciatym niekiedy nie
    moze podołac i czeka az ja jej wpisze. Nie wyobrażam sobie jak np. 75
    letnia osoba miałaby sobie z tym poradzic? Nie rozumiem tez, czemu
    usuneli mozliwosc odsłuchu tego co mamy wpisac?

    --
    @foe_pl