  • 111. Data: 2014-04-06 01:45:07
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:lhcjj6$1dj$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > naprawde jest w polsce tyle ludzi, ktorzy uzywaja tej kupy jako
    > podstawowego dostepu do netu? co sie stanie jak w 2016 wylacza? beda
    > seryjne samobojstwa, pietnujace fanpejdze na fb, pozwy zbiorowe?

    Weź nie pierdol...
    Lizanie dupy solożakowi uskuteczniaj w zaciszu swojego mieszkania.

    --
    marfi

  • 112. Data: 2014-04-06 02:13:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lhq31l$2k4$...@n...news.atman.pl

    > "tixe" 533f308a$0$2150$6...@n...neostrada.pl

    Polskę elektronicznym szajsem,

    + W UK ruch jest lewostronny, zatem producenci
    > produkują samochody przeznaczone na rynek UK
    > z kierownicą po prawej stronie.

    Nie jest potrzebne ciche dogadanie się.

    Aero2 ma bardzo duży wpływ na sprzęt
    3G/4G sprzedawany obecnie w Polsce.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 113. Data: 2014-04-06 02:17:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 5340958a$0$2246$6...@n...neostrada.pl

    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    dostepu do netu? co sie stanie jak w 2016 wylacza?

    > Lizanie dupy solożakowi uskuteczniaj w zaciszu swojego mieszkania.

    Solorze i Gatesi otaczają i otaczali się
    dupolizańcami -- dzięki nim funkcjonowali.
    Biznesmeni żyjący cudzym kosztem. Innym
    takim dobrodziejem był Al Capone. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 114. Data: 2014-04-06 14:01:00
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > "Czarek" lhmk65$ath$...@u...news.interia.pl
    >
    > :
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,15743
    456,UKE_interweniuje_w_sprawie_internetu_w_Aero2.htm

    > BDI (bezpłatnego internetu - przyp. red.)
    >
    > () Dlaczego BDI, skoro za ten dostęp płacimy
    > jak za złoto naszymi podatkami?
    > () Dlaczego nie dofinansowano tych, którzy
    > dobrowolnie dali BDI czy prawie/niemal BDI?

    Bezpłatny nie znaczy darmowy. Darmowe jest powietrze (choc nie zawsze),
    darmowo mozna dostać w pysk (tez nie zawsze) i darmowy jest usenet ;)
    Usługi publiczne są po prostu przedpłacone (choc w dobie wiecznego
    deficytu to nawet to nie jest do konca prawdą) z naszych podatków.

    --
    @foe_pl

  • 115. Data: 2014-04-06 16:59:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "the_foe" lhrflr$a85$...@n...dialog.net.pl

    > Bezpłatny nie znaczy darmowy. Darmowe jest powietrze (choc nie zawsze),

    Prawie nigdy. Chyba, że dla roślin i zwierząt żyjących na wolności.
    Człowiek za powietrze płaci -- w budynkach zawsze budowane są systemy
    wentylacyjne. Tyle tylko, że Polacy nie pojmują, po co im powietrze
    -- normy mają, bo w innych państwach takie normy obowiązują, ale
    uważają, że wentylacja nie jest potrzebna.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 116. Data: 2014-04-09 22:38:22
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote:

> [...]
    > przeczytaniu regulaminu świadczenia usług, a tu przychodzi dzień w
    > którym jedna strona postanawia w trakcie trwania umowy zmienić warunki.
    > W bardzo delikatny i umiarkowany sposób takie postępowanie nazywam
    > oszustwem.
    > I żeby nie było - wcale nie płaczę za tym Aero2. Płakałbym gdyby to było
    > 3-4 lata temu, kiedy to w mojej miejscowości dostępny był tylko EDGE
    > firmy Orange, za 50zł z miesięcznym limitem 500MB. Dzisiaj do koloru do
    > wyboru - jest sygnał wszystkich operatorów telefonii komórkowej
    > (UMTS/HSDPA), a także dwie oferty od sieci wi-fi.

    Sprzęt komputerowy, teleinformatyczny itp. ma to do siebie, że bardzo
    szybko traci na wartości. Laptop, który kupiłem 4 lata temu za 6 tysi
    teraz jest wart 350 zł. I kto mi za to zwróci? ;-)
    Myślę, że sprzęt, który masz do Aero2 będzie działał z inną siecią.

    Mnie kapeć również denerwuje, ale o take Polske Wałęsa walczył, że za
    wszystko trzeba płacić.

  • 117. Data: 2014-04-09 23:26:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał
    >Sprzęt komputerowy, teleinformatyczny itp. ma to do siebie, że bardzo
    >szybko traci na wartości. Laptop, który kupiłem 4 lata temu za 6 tysi
    >teraz jest wart 350 zł. I kto mi za to zwróci? ;-)

    Ostroznie. Szalony ped w komputerach jakby przyhamowal, to juz nie
    jest tak ze sprzet sprzed 4 lat jest duzo gorszy od obecnego i niemal
    nie nadaje sie do uzytku.

    Wiec i ceny sie moga bardziej ustabilizowac.

    J.

  • 118. Data: 2014-04-10 00:50:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5345bb15$0$2236$6...@n...neostrada.pl

    na wartości. Laptop, który kupiłem 4 lata temu

    > Ostroznie. Szalony ped w komputerach jakby przyhamowal, to juz nie jest tak ze
    sprzet sprzed 4 lat jest duzo gorszy od obecnego i
    > niemal nie nadaje sie do uzytku.

    Netbook atomowy był od razy nieco za słaby, zaś notebook
    jest do dzisiaj dobry. Netbook kupiony na początku
    października 2010 roku, zaś notebook -- w połowie
    sierpnia 2008 roku. W sumie oba one nie kosztowały
    więcej niż 2600 pln.

    Smartfon Galaxy Ace sprzedałem za 250 pln latem ubroku.
    Monstera nie lubię od początku, a wyjątkowo mocno od
    4 października, kiedy rozwalił mi lewe ucho.

    Co do przydatności sprzętu 3G -- już dziś warto mieć LTE.
    WiFi a/g to dziś już przeżytek, zaś b -- prehistoria. ;)
    FastEthernet wydaje się dziś być absurdem, ale warto tu
    zauważyć, że już kilkanaście lat temu był tani, druciany
    gigaethernet...

    O dyskach PATA dziś już pamięta niewielu, zaś 1 GB RAMek
    laptopowych można tyłek podetrzeć od 5 lat.

    Dysk 160 GB 2.5" to jakby dyskietka. ;)
    CD budzi drwinę, DVD -- sentymentalny uśmiech...
    Kart SD o pojemności 2 GB chyba nie ma, 4 GB to
    jakby nic, zaś 8 GB to extremalne minimum. ;)

    -=-

    Czas można zatrzymać, nawet cofnąć -- nawet na jednym
    filmie można cofać a na innym, odtwarzanym w innym
    okienku tego samego tabletu, można przyspieszyć...
    Takie cuda!! ;) Ery już od dawna nie ma, a takie
    rzeczy nadal są. ;) Być może już niewielu pamięta
    dowcip o takich rzeczach, które tylko w Erze...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 119. Data: 2014-04-16 17:59:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 01 Apr 2014 22:56:42 +0200, K <...@...c> wrote:

    >zdecydowanie zmniejsz dawke, albo zmien lekarza.

    Dla niego nie ma już ratunku, a medycyna jest bezsilna :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 120. Data: 2014-04-16 18:02:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 01 Apr 2014 21:15:21 +0200, TOMASZEK
    <t...@f...onet.pl> wrote:

    >Na Telepolis pisali jakiś czas temu, że ludzie używają tego do
    >torrentów...

    Chciałbym to zobaczyć. To ledwo się nadaje do www, a nie wyobrażam
    sobie na Aero2 ciągania czegoś z torrentów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280