  • Data: 2010-06-30 07:16:05
    Temat: Re: Ada student contest
    Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że koszt tworzenia i wdrożenia był jednorazowy, więc pewnie nie było
    > niespodzianek z budżetem.

    Tu się zgadzam. Ktoś zrobił to z głową na karku i chwała mu za to.

    > I pewnie dochodzili. Ale to dowód na co? Że lepiej było pyknąć demo w
    > dwa dni a potem latami rozbijać pociągi z ludźmi i mozolnie poprawiać
    > bugi?

    Na to, że ktoś wiedział jak się to robi profesjonalnie i tak też
    potrafił to zrobić? Naprawdę uważasz, że jak przyszło zlecenie, to szef
    zespołu powiedział - no panowie, takie rzeczy to tylko w Adzie!

    Zrobili w czym robili i tyle. Można kontynuować, że miasto ma
    zapotrzebowanie na takie oprogramowanie -> to nie idzie z ogłoszeniem do
    pana Kazia, tylko do konkretnych firm -> te w danej branży używają
    _najczęściej_ takiej, a takiej technologii -> i tutaj możemy się
    zastanawiać dlaczego właśnie tej.

    > Prawdopodobnie nastąpiła by stratyfikacja szkolnictwa, co pozwoliłoby
    > oddzielić uczelnie wyższe od szkół przygotowujących do zawodu -
    > przynajmniej nie byłoby wątpliwości, któro jest do czego. Obecnie
    > takiego podziału nie ma, co sprzyja degradacji systemu.

    Podniosło by to tylko trudność "przepychania" się dla większości. Masz
    rację, że mniej by się dostawało na "dzień dobry", ale tacy i tak
    odpadają po pierwszym semestrze / roku. Poza tym, co to da bez wymiany
    kadry uczącej. Myślisz, że doktorzy i profesorowie tam pracujący to
    pasjonaci? Mnie się wydaję, że do nauczania innych trzeba podchodzić
    inaczej niż po prostu do "pracy".

    --
    Mateusz Bogusz