  • Data: 2010-07-01 15:01:53
    Temat: Re: Ada student contest
    Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak znam życie to pewnie zaraz usłyszę, że u nas to się nie
    > sprawdzi, że nie jest to sprawiedliwe społecznie i takie tam pier....

    Taka anegdota.

    Pamiętam jak taki pomysł pojawił się tuż przed moją maturą. Wtedy ten
    pomysł uważałem tak, za niesprawiedliwy. Dzisiaj tuż przed końcem
    studiów uważam go tak jak i ty za całkowicie dobry i sprawiedliwy.

    Pytanie. Czy to że ja go takim teraz uważam oznacza, że taki właśnie
    jest? W tamtym momencie dowiedziałem się na niecały rok przed studiami,
    że potrzebne na nie mogą być nie takie małe środki. Amerykanie w tym
    momencie mają tę przewagę, że wiedzą o tym od momentu narodzin dziecka.

    Analogiczna sytuacja jest z ZUSem. Tylko tym razem na odwrót. Nie wiem
    ile masz lat, ale może młodzi powinni się tutaj postawić i olać płacenie
    na starych?

    Nie sugeruje rozwiązania, może rzeczywiście czasami trzeba kogoś olać
    dla dobra większości...

    --
    Mateusz Bogusz