    Subject: Re: Acer Z 630
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <nk38o7$ngg$1@node1.news.atman.pl>
    <57663d59$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <nk6g8l$gb8$1@node2.news.atman.pl>
    <57692b80$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <nkbclj$6a3$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <C...@j...ru>
    Date: Thu, 23 Jun 2016 15:12:53 +0200

    > "Trybun" 57692b80$0$645$6...@n...neostrada.pl

    > Zapewne. Są też cegły czy długopisy, które wprawdzie nie
    > wymagają restartów, lecz jako telefony nie sprawdzają się.
    >
    > Około 800 MB ,,dysku'' zamiast obiecanych 4 GB -- to mało.
    > I okolo 700 MB RAMu zamias 1 GB -- to też mało.
    > Telefon zawiesza się, wymaga periodycznych restartów
    > i trwale uszkodził mi słuch.

    Ja mam aktualnie 1,6 GB wolnego w "pamięci wewnętrznej" jednak jest to
    przestrzeń nie do ruszenia. Pewnie jakaś rezerwacja pod potencjalną
    aktualizację systemu, która i tak nigdy nie nastąpi.. Mam jeszcze około
    7 GB wolnego miejsca na zewnętrznej karcie SD. Jednak żadnej operacji na
    tym telefonie nie mogę przeprowadzić.Z powodu "braku miejsca w pamięci"
    nie mogę zaktualizować nawet najmniejszego programiku.

    Z tym słuchem to pewne?

    > A jaki to telefon?

    Acer Liquid E2 Duo.

    > Problem chyba rozwiązuje Android 6.xx.

    Albo jakiś inny system.. W Win 10 może jest jakieś lepsze zarządzanie
    pamięcią.?