  • Data: 2016-07-14 16:15:33
    Temat: Re: Acer Z 630
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5787575c$0$12539$6...@n...neostrada.pl

    > A wiec bateria słaba, albo akurat w Twoim przypadku trafiła się jakaś z wadą.

    Piszę jak jest, nie bajeruję jak wielu innych.
    Monster bywał gorący -- z czegoś to ciepło brało energię!

    > No nie wiem.. Zdaje się że mój model Acera ma dużo mniej
    > użytkowników w Polsce niż Monster. Cena mniej więcej na
    > tym samym poziomie,

    Bo telefony wciąż tanieją w relacji do możliwości.

    Mogę ,,jedno dobre słowo'' o Monsterze powiedzieć -- akumulator
    wytrwał do końca, choć został przejechany rowerem i był często
    (w sumie kilkaset ;) razy -- nie umiem policzyć) ładowany.

    > a wiec z czegoś musiała się brać ta zdecydowanie większa popularność Monstera.

    Ja miałem ten telefon, więc wypowiadam się.

    > Natomiast jeżeli chodzi o ten powyższy opis Acera, to ja mam tylko
    > parę uwag - nie słaby zasięg po wi-fi a GSM. Fotki słabiutkie
    > za to wręcz wzorowa jakość nagrywanych filmików.

    > Mógłbyś napisać na czym polegało to "rozwalenie uszu" przez Monstera?

    Moim zdaniem napisałem już bardzo dużo.
    Mogę co najwyżej postawić dokumentacje medyczną. ;)
    Mogę też opisać obecny stan.

    > Skoro masz problemy z równowagą i innymi to lepiej rozejrzyj
    > się za jakimś extra wzmocnionym sprzętem..

    Miewam. I nijak nie mogę namierzyć przyczyny.

    > Przynajmniej od tego kryterium rozpocząć poszukiwania. Z tego
    > co się orientuje to firma "Kruger coś tam" wystawiła taki egzemplarz,
    > dodatkowo z dość mocnymi elementami i za w miarę przystępna cenę.
    > Tylko podobno z jasnością ekranu jest nie za ciekawie... Nawet
    > oglądałem go w sklepie, ale niestety nie mogę sobie przypomnieć
    > na tą chwilę jaki to był model.

    Stawiam na Asusa Maxa:

    https://www.youtube.com/watch?v=SebepQBns5Q