  • Data: 2016-07-13 03:33:54
    Temat: Re: Acer Z 630
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 57851a4a$0$651$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wiem po co... Być może przeszkadza Ci to że jest już trochę jakby przestarzały.
    Ubóstwa w przestrzeni dyskowej sam
    > doświadczam, a mój telefon jest sporo młodszy o Twojego.

    > Co do akumulatora, to albo używasz telefonu w jakiś niestandardowy/specyficzny
    sposób, albo ta słynna bateria to po prostu lipa.
    > To już mój Acer ma baterię o lepszej wydajności, a nikt go nie reklamował z tego
    powodu..

    Gipsy boy... ;) Wystarczy, aby baterię Monstera wyładować w dwie godziny!
    Jeśli do tego dorzucić ekran -- masakra murowana! Aero2 do tego? może
    godziny nie dociągnie!

    Ale bez dogniatania tydzień -- bez problemu!!!

    Jednak... Po co mi telefon za kilka stów tylko do leżakowania?

    > Nie wiem, nie znam tego modelu. Jak już pisałem wcześniej - mój Liquid E2Duo ma w
    miarę jasny ekran. Nie, nie jasny - w miarę
    > czytelny w słońcu:-)

    To ważne.

    http://www.acermaniak.pl/17774/acer-liquid-e2-test/
    447 nitów -- niemal 2 razy tyle co Z630 (275)
    275/447=0,615212527964206
    http://www.acermaniak.pl/17774/acer-liquid-e2-test/

    Naprawdę ciesz się, że ominęła Cię łaska Pentagramu!!!
    Ja mam uszkodzony słuch przez Monstera i masę złych wrażeń!!!

    Prawe ucho było kiedyś głuche zupełnie; zostało tylko lewe.
    Prawe ucho jakimś cudem ożyło, ale niestety tylko na niskich
    częstotliwościach -- muzyki raczej nie można nim słuchać.

    Monster rozwalił mi lewe ucho!!! Mam teraz z tym (lewym) uchem duże problemy!!!
    Straciłem masę czasu, także w szpitalu, gdzie leczono mnie kroplówkami...

    -=-

    BTW Monstera -- od dłuższego czasu nie miałem złamań kości. :)
    Za to -- spaliłem garnek do mleka, utopiłem pulsoksymetr,
    potłukłem Monstera, popsułem Overmaxa...

    Można by powiedzieć, że bilans raczej bardzo dobry. :)
    Monstera mi nie żal, a poza tym -- być może za kilka
    tygodni wymienię w nim dotyk...

    https://www.youtube.com/watch?v=Ks4D4mLLiPI

    Na razie nie mam czasu!!!!!!!