  • Data: 2016-07-12 18:26:58
    Temat: Re: Acer Z 630
    Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 57826e38$0$645$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba przez tych, którzy go nie znają.
    > Jak myślisz -- po co mi nowy telefon, skoro Monster jest tak dobry?
    > Monster ma mało (572 MB) RAMek, mało (827 MB) ,,dysku'', wymaga
    > częstych (ze dwa razy w tygodniu) restartów i uszkodził mi trwale
    > ucho. Ma zaletę -- odporność na uderzenia.
    >
    > 572 MB i 827 MB -- tyle wskazuje cała masa aplikacji, ale i tyle
    > pokazuje sam Monster swoim oprogramowaniem. Przed apgrejdem było
    > więcej ,,dysku'' dostępnego dla mnie; nie pamiętam, jak było z RAMką.

> [...]

    Nie wiem po co... Być może przeszkadza Ci to że jest już trochę jakby
    przestarzały. Ubóstwa w przestrzeni dyskowej sam doświadczam, a mój
    telefon jest sporo młodszy o Twojego.

    Co do akumulatora, to albo używasz telefonu w jakiś
    niestandardowy/specyficzny sposób, albo ta słynna bateria to po prostu
    lipa. To już mój Acer ma baterię o lepszej wydajności, a nikt go nie
    reklamował z tego powodu..

    Nie wiem, nie znam tego modelu. Jak już pisałem wcześniej - mój Liquid
    E2Duo ma w miarę jasny ekran. Nie, nie jasny - w miarę czytelny w słońcu:-)