  • Data: 2016-07-14 16:14:56
    Temat: Re: Acer Z 630
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 578757e1$0$12554$6...@n...neostrada.pl

    > No ale co z tego? I tak do szewskiej pasji doprowadza mnie sytuacja
    > gdy wolne jest dokładnie 1.58GB w pamięci telefonu, a przy próbie
    > instalacji bądź aktualizacji choćby najmniejszego programu - komunikat
    > o braku miejsce w pamięci.. Na zewnętrznej karcie SD coś kolo 7GB wolne..
    > A telefon martwy z powodu "braku pamięci". Jak po tym widać, Android
    > ewidentnie źle gospodaruje pamięcią.

    Ośmiel się -- wywal ,,dane'' (trzeba później wiele poustawiać od nowa)
    i skasuj ,,pamięć podręczną''. Ponadto powywalaj to, co zbędne. Ja stale
    cos wywalałem. :) Aż wreszcie wywalam Monstera.

    > Ale system w wersji 4.2.2.. Tu już chyba mniej nie można by
    > zastosować. Bestia ma chyba wcześniejszą wersję Andka?

    Tak, ale później było kilka apgrejdów.

    > Mój tablet z 512MB RAMu i jednordzeniowym procesorem przy wersji
    > Andka 2.2 sprawuje się w miarę dobrze,. Co jest raczej nie do
    > pomyślenia z późniejszymi wersjami systemu.

    Ale Monster wymagał więcej RAMek.

    lentlexx.gpslock

    > A sprawdzałeś co konkretnie Ci najbardziej rozładowuje baterię?

    Tak. 3G, ciągły GPS, ekran...
    To wszystko jest potrzebne naraz, gdy używasz
    nawigacji i chcesz dokładnie zapisać swoje ślady.

    GPS może co sekundę sprawdzić, gdzie jest, albo sprawdzać połóżenie
    z częstotliwością dziesiątków kiloherców, aby wybrać do zapisu
    najlepsze czterogwiazdki. ;)