  • Data: 2016-06-17 13:00:54
    Temat: Re: Acer Z 630
    Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 576268e3$0$12550$6...@n...neostrada.pl

    > Była porysowana.

    Widać i folie są rożnych jakości. Mój Samsung Monte ma chyba z 12 lat,
    cały czas ta sama folia, i nie mogę powiedzieć że jakoś szczególnie jest
    porysowana. Żeby nie było - Monte cały czas w użytkowaniu - obecnie
    przez brata.

> [...]
    > - wymaga częstych (ale niekoniecznie codziennych) restartów
    > - ma mało ,,dysku'' (około 800 MB, nie 4 GB)
    > - jest raczej powolny na obecne aplikacje.
    >
    > Akumulator wytrzymał mechaniczne urazy i próbę czasu.
    >
    > Telefon nie jest jeszcze złomem, ale nowy jest pożądany.
    >
    > -=-
    >
    > Overmax sypie się. :) Jest niemal złomem.
    >
    > -=-
    >
    > Przyglądam się tym:
    >
    > - Qualcomm Snapdragon 410 MSM8916
    > - MTK 6735.
    >
    > Duży ekran, duży akumulator i dwie SIMki.
    > Najchętniej Android 6.x, ale ostatecznie 5.x.

    Przy tym używaniu Acera zupełnie zapomniałem że telefony potrafią się
    zawieszać.. A więc potwierdziło się że Bestia to kawał solidnego sprzętu.

    A tak ogólnie co do sprzętu, to procesor stawiałbym na jednym z
    ostatnich miejsc. Dużo ważniejsza jest ilość pamięci i aktualność
    systemu. Np. mój tablet mimo tego że ma procek z jednym rdzeniem to na
    dodatek o nikczemnej pojemności 1GHza. Chodzi ja burza, jednak dobija go
    wiek systemu (Android 2.2). Praktycznie do żadnego zainstalowanego
    programu nie ma już aktualizacji.

    W telefonie znowu jedyny słaby punkt to mała pamięć wewnętrzna. Nie da
    się zaktualizować nawet najmniejszy programik, z powodu jej braku.