  • Data: 2016-06-19 08:36:24
    Temat: Re: Acer Z 630
    Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5764e7e9$0$12554$6...@n...neostrada.pl

    > Overmax nie zawiesza się.
    > Na konieczność restartowania Monstera
    > nie tylko ja narzekam -- odsyłam do Googli.

    Oj musiałbyś zostać "szczęśliwym" posiadaczem takiego czegoś nazywanego
    "Alcatel OT 993 Duo".. To się dopiero nazywa rasowy zawieszacz.

    > Różne chipy -- różne bandy.
    > Ponadto chip może obsługiwać Glonass albo nie.
    > I taktowanie -- od tego też zależy szybkość.

    To np. nie wystarczy sam moduł Glonass w telefonie, musi być jeszcze
    odpowiedni procesor?

    > Ale to nie do mnie pytanie -- do producentów. :)

    > Niejeden telefon tylko dlatego nie znajdzie nabywcy, że brak mu
    > ,,dysku'' lub RAMu...

    Generalnie można wyciągnąć takie wnioski że te telefony z niższej półki
    cenowej są totalnie olewane przez producentów.