  • Data: 2011-06-22 08:36:25
    Temat: Re: Acer
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:it8ai3$oo9$...@i...gazeta.pl...
    >rozwiązanie tymczasowe.
    >sciagnij windowsa wypal płytkę, zainstaluj. Zrób DVD z partycji
    >recovery. skasuj windowsa wyrzuć płytkę. zainstaluj system z DVD

    No i ten ostatni krok nie dziala.
    Wlasciwie to by mi wystarczyly pierwsze dwa .. ale jak Acer sp*, to
    niech acer naprawia.

    >rozwiązanie permanentne
    >Przestań używać windowsa.

    Cos w tym jest, bo z tym win 7 trudno dojsc do ladu.
    Ale czy na pewno permanentne ? Troche lat jeszcze pozyje.

    No i co robic jak kiedys linux nie bedzie chcial sie zainstalowac ?
    :-)

    J.