-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "JurekW" <j...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Acer
Date: Tue, 14 Jun 2011 18:13:23 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 31
Message-ID: <it81b5$nsq$1@news.dialog.net.pl>
References: <it76pr$esu$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-169-176.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1308068005 24474 78.8.169.176 (14 Jun 2011 16:13:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Jun 2011 16:13:25 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <it76pr$esu$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196098
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:it76pr$esu$...@n...onet.pl...
>
> Nie miala baba klopotu - kupila sobie notebooka acer.
>
> Notebook moze nie jest taki zly, ale pozalowali na jednym DVD z systemem.
> Naszla mnie ochota na instalacje - zrob dvd z partycji recovery.
> Zrobilem. Uruchomilem .. wybierz jezyk ... najpierw zainstaluj system.
>
> Serwis widzi tylko jedna rade - prosze nam go odeslac.
>
> No i teraz pytanie - odeslac samemu, czy przez sprzedawce realizowac
> uprawnienia konsumenta ?
>
Nie pożałowali. Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
Czy system zainstalowałeś?
Płyty recovery w Acer'ach robi się z poziomu zainstalowanego systemu.
Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to sprawa
jest prosta.
Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony www
Twoje bolączki.
Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy). Niedawno miałem usterkę, którą
Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia do
otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni).
Jeśli uszkodziłeś partycję serwisową, to zacznij od kontaktu telefonicznego.
Może odpłatnie dostaniesz płytki.
Jurek
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.11 18:50 ToMasz
- 14.06.11 19:39 ugaczaka4
- 14.06.11 20:02 Sebastian Biały
- 15.06.11 12:41 januszek
- 15.06.11 18:42 JurekW
- 15.06.11 19:06 Sebastian Biały
- 16.06.11 05:19 J.F.
- 16.06.11 05:23 J.F.
- 16.06.11 08:34 januszek
- 16.06.11 19:30 jerzu
- 16.06.11 19:42 Rafał Łukawski
- 16.06.11 19:53 jerzu
- 17.06.11 03:17 Rafał Łukawski
- 19.06.11 17:33 Jurek W
- 21.06.11 16:04 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=