  • Data: 2011-06-16 05:19:54
    Temat: Re: Acer
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Jun 2011 18:13:23 +0200, JurekW wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    >Nie pożałowali.

    Pozalowali. Ile q* kosztuje plyta DVD - 25c ? Taniem im wozic kurierem
    w dwie strony ?

    >Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
    >Czy system zainstalowałeś?

    System byl wczesniej zainstalowany.
    Ale ja nauczony doswiadczeniem rozpoczalem od jego ponownej instalacji

    >Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to sprawa
    >jest prosta.
    >Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony www
    >Twoje bolączki.
    >Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
    >Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy).

    Dziekuje, to mnie wystarczajaco zniesmaczylo, odnioslem do sklepu.
    Nie bede potem szukal komputera przez dwa kraje.

    >Niedawno miałem usterkę, którą
    >Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia do
    >otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni).
    >Jeśli uszkodziłeś partycję serwisową, to zacznij od kontaktu telefonicznego.
    >Może odpłatnie dostaniesz płytki.

    Taa - 8 dni bez komputera, bo im sie nie chce wydac zlotowki na plyte
    czy udostepnic niezbednych plikow na www.
    Dbanie o klienta.

    J.