eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAcer › Re: Acer
  • Data: 2011-06-14 16:13:23
    Temat: Re: Acer
    Od: "JurekW" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:it76pr$esu$...@n...onet.pl...
    >
    > Nie miala baba klopotu - kupila sobie notebooka acer.
    >
    > Notebook moze nie jest taki zly, ale pozalowali na jednym DVD z systemem.
    > Naszla mnie ochota na instalacje - zrob dvd z partycji recovery.
    > Zrobilem. Uruchomilem .. wybierz jezyk ... najpierw zainstaluj system.
    >
    > Serwis widzi tylko jedna rade - prosze nam go odeslac.
    >
    > No i teraz pytanie - odeslac samemu, czy przez sprzedawce realizowac
    > uprawnienia konsumenta ?
    >
    Nie pożałowali. Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
    Czy system zainstalowałeś?
    Płyty recovery w Acer'ach robi się z poziomu zainstalowanego systemu.
    Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to sprawa
    jest prosta.
    Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony www
    Twoje bolączki.
    Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
    Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy). Niedawno miałem usterkę, którą
    Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia do
    otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni).
    Jeśli uszkodziłeś partycję serwisową, to zacznij od kontaktu telefonicznego.
    Może odpłatnie dostaniesz płytki.

    Jurek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: