  • 11. Data: 2011-04-28 13:40:03
    Temat: Re: Abonament za 20zł?
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > I dobrze, niech sie cwiczy a nie narzeka potem ze go bank orznal na
    > naprawde duze pieniadze :-)

    Niektórzy woleliby zamiast tracić czas i pieniądze na "pilnowanie"
    operatora pracować na utrzymanie rodziny.
    Jak ktoś woli igrzyska to będzie miał MOŻE za rok ;-) i niech nie mówi
    co ma ktoś robić po całym dniu uczciwej pracy.
    Chociaż to słowo dla "operatorów" to pewnie jakaś czarna magia jest.

  • 12. Data: 2011-04-28 13:43:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Albo i calkiem grubym - gdzies na poczatku "klient zawiera umowe na czas
    > nieokreslony w taryfie XXX z promocja ZZZ. Warunki promocji podaje
    > zalacznik do umowy".
    > A promocja sie po 24 miesiacach konczy i zaczynamy placic jak w taryfie
    > XXX.

    Jeśli tak jest napisane od początku, grubym drukiem to ok.
    Jeśli nie ma nic o "promocji" a tylko jest maczkiem gdzieś to
    wybaźgrane to nie jest to w porządku.
    Ja mam z AT&T umowę na czas określony, przy określonych
    stawkach i jedyne co ta umowa daje to właściwie ograniczenie
    swobody zmiany operatora w ciągu tych dwu lat pod karą
    kilkuset dolarów za "early termination". I tyle! Umowa się kończy,
    mogę odejść do innego opa, ale warunki usługi czy jej cena się
    nie zmienia wcale. Tak jest w USA - w Polsce musi być "trudniej" :-)

    > I dobrze, niech sie cwiczy a nie narzeka potem ze go bank orznal na
    > naprawde duze pieniadze :-)

    Tylko czemu wszędzie te pułapki? Te podstępy? To liczenie na to
    że nie przeczyta? Czy to rzeczywiście buduje atmosferę zaufania?
    Atmosferę partnerskiej współpracy i wzajemnego szacunku? Nie!

  • 13. Data: 2011-04-28 17:06:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w
    > Jeśli masz konto w mMbanku to ichni Mobile przy cenie 19 gr/min w
    > zamian za 20 zł daje 105 + 50 min (dodatkowy bonus za konto w
    > mBanku) do wszystkich sieci, również Play. Bez dodatkowych
    > pakietów i kodów.

    A jak to bedzie ?
    Bo jesli dobrze widze to promocja konczy sie 30 czerwca, i zostanie
    standardowy cennik 27gr/min.

    J.

  • 14. Data: 2011-04-28 19:10:18
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Może wypróbujesz to www.killbill.pl i opublikujesz efekty ?

  • 15. Data: 2011-04-28 20:55:00
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-04-26 21:49, lukasz pisze:
> [...]
    > wszystkich sieci oprócz Play).
    >
    > 2. Obecnie szukam oferty bez telefonu w cenie około 20zł i jak
    > największą ilością minut do wszystkich łącznie z Play, bez żadnych
    > kombinacji z kodami oraz kruczków w umowach.
    >
    > 3. Próby przeglądania stron internetowych operatorów, czytania umów i
    > rozszyfrowania "gwiazdek" są ponad moją cierpliwość. Zatem drodzy
    > grupowicze kieruję do Was pytanie, jaka oferta spełniająca oczekiwania z
    > punktu 2 jest najrozsądniejsza na chwilę obecną tj. Maj 2011?
    >
    > Zachęcam do dyskusji, odpowiedzi może będą pomocne również dla innych

    www.gaduair.pl Po doładowaniu za 30zł (kupujesz u dilera za 22zł) masz
    miesiąc rozmów do wszystkich za 19gr/min a do Play za 29gr/min. Sms za
    2gr do wszystkich sieci! Dodatkowo wtedy dostajesz 50MB gratis na
    transmisje danych na miesiąc po doładowaniu 30zł. Dostajesz też 30min.
    gratis na rozmowy voip (po wybraniu nru dostępowego 133 za 5gr/min.)

  • 16. Data: 2011-04-28 21:16:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 22:55, konsultant pisze:
    > Dodatkowo wtedy dostajesz 50MB gratis na transmisje danych na miesiąc po
    > doładowaniu 30zł

    Regulaminowo może dostaje się 50mb, ale w praktyce 100mb (nawet przy
    doładowaniu przez dilera).

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-04-29 09:27:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w
    > Może wypróbujesz to www.killbill.pl i opublikujesz efekty ?

    I tak ot przekazac swoje dane nie wiadomo komu ?

    W billingach niby nic tajnego tam nie ma, ale to smierdzi jakas
    wielka naiwnoscia :-)

    Ale dostep do konta dawac ?

    J.

  • 18. Data: 2011-04-29 11:47:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-29 11:27, J.F. pisze:

    > Ale dostep do konta dawac ?

    Jakiś problem z późniejszą zmianą hasła? Czy boisz się, że "tu i teraz"
    ci skrypt bałagan w koncie zrobi?

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2011-04-29 19:54:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2011 13:47:10 +0200, Liwiusz wrote:

    >Jakiś problem z późniejszą zmianą hasła?

    Chyba nawet nie ma problemu, bo jednorazowe jest.

    >Czy boisz się, że "tu i teraz" ci skrypt bałagan w koncie zrobi?

    A jednak czuje jakis niesmak i opor :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-04-29 20:08:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Apr 2011 08:43:09 -0500, Pszemol wrote:

    >Jeśli tak jest napisane od początku, grubym drukiem to ok.
    >Jeśli nie ma nic o "promocji" a tylko jest maczkiem gdzieś to
    >wybaźgrane to nie jest to w porządku.

    Nie martw sie, i tak przeoczysz :-)

> [...]
    >mogę odejść do innego opa, ale warunki usługi czy jej cena się
    >nie zmienia wcale. Tak jest w USA - w Polsce musi być "trudniej" :-)

    No bo zacznijmy od tego ze masz umowe na czas nieokreslony - mozesz
    nic nie zrobic a uslugi beda kontynuowane. Poki oczywiscie bedziesz za
    nie placil.

    A latwiej/trudniej .. przeciez to amerykanski zwyczaj.
    Polska tradycja to zaplac wpisowe i czekaj cierpliwie pare lat az ci
    telefon zalozymy :-)

    >Tylko czemu wszędzie te pułapki? Te podstępy? To liczenie na to
    >że nie przeczyta? Czy to rzeczywiście buduje atmosferę zaufania?

    nie narzekaj, te od komorek to jeszcze jedne z latwiejszych.

    >Atmosferę partnerskiej współpracy i wzajemnego szacunku? Nie!

    A umowe amerykanska to kiedys przeciez analizowalismy - do d* taka
    umowa. no chyba ze uzupelnia ja chec partnerskiej wspolpracy.

    Ale u nas tez jest taka chec - dzwonia, namawiaja, bylebys umowe
    przedluzyl. A jak nie chcesz sie zobowiazac na dluzej - to kijek czeka
    :-)

    J.