  • 21. Data: 2011-04-30 04:33:23
    Temat: Re: Abonament za 20zł?
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    news:ep5mr6t1dvr0273r6237odgspraq6o9rv6@4ax.com...

    > Chyba nawet nie ma problemu, bo jednorazowe jest.

    > A jednak czuje jakis niesmak i opor :-)

    Znaczy skutecznie zaszczepiony wirus mani prześladowczej w początkowym
    stadium rozwoju.
    Zrobiłem test i żyję. Telefon też. I wszystkim wokół mnie ma się na życie.

  • 22. Data: 2011-04-30 10:35:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Apr 2011 06:33:23 +0200, tl wrote:

    >Znaczy skutecznie zaszczepiony wirus mani prześladowczej w początkowym
    >stadium rozwoju.

    Po tych tysiacach wirusow, trojanow, exploitow oraz Sony, phisingow,
    wlaman - to raczej sie to nazywa niepoprawny optymizm :-)

    >Zrobiłem test i żyję. Telefon też. I wszystkim wokół mnie ma się na życie.

    Ale to sie moze po roku objawic.

    J.

  • 23. Data: 2011-04-30 21:09:05
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Po tych tysiacach wirusow, trojanow, exploitow oraz Sony, phisingow,
    > wlaman - to raczej sie to nazywa niepoprawny optymizm :-)

    I tego wszystkiego doświadczyłeś na własnej skórze czy znasz z opowiadań ?
    Ja też pamiętam opowieści o duchach, upiorach, wilkołakach .... ale tym
    straszono dzieci w czasach gdy na świecie nie było komputerów. Cóż , czasy
    się zmieniają i postęp wpycha się do bajek.

    > Ale to sie moze po roku objawic.

    Wiesz, moje dane osobowe wiszą na domofonie, na klatce schodowej i jeszcze w
    innych miejscach już od wielu lat.
    Chyba jestem zaszczepiony.

  • 24. Data: 2011-05-01 10:49:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Apr 2011 23:09:05 +0200, tl wrote:

> [...]
    >straszono dzieci w czasach gdy na świecie nie było komputerów. Cóż , czasy
    >się zmieniają i postęp wpycha się do bajek.

    No nie, wszystkich nie doswiadczylem, ale kilka wystarczy.
    Ryzyko jest.

    We wroclawiu zlodzieje nalozyli skaner i kamerke na bankomat.
    Bankomat umieszczony wewnatrz budynku banku.

    >Wiesz, moje dane osobowe wiszą na domofonie, na klatce schodowej i jeszcze w
    >innych miejscach już od wielu lat.
    >Chyba jestem zaszczepiony.

    Co innego dane, a co innego dostep do zarzadzania telefonem, na ktory
    np hasla z banku przychodza.

    Oby cie cos takiego nie spotkalo
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,9317916,Osz
    ukani_przez_bank_wciaz_nie_odzyskali_pieniedzy.html

    Nie wiem czy to ta sama sprawa - ale kolejny madry z poczty bral
    kredyty podajac fikcyjny adres klienta. Sad poczcie wierzyl ze
    "adresat nieznany" ... i pozwalal na egzekucje. A komornik jakos po
    peselu trafial bez problemow.

    J.

  • 25. Data: 2011-05-01 17:01:55
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Co innego dane, a co innego dostep do zarzadzania telefonem, na ktory
    > np hasla z banku przychodza.

    I co Ci zarządzą ? Włączą Ci jakąś usługę ? Firma działająca legalnie ? Po
    co ? Dodatkowo dowiem się o tym z smsa informacyjnego od operatora.

  • 26. Data: 2011-05-05 06:07:26
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > I co Ci zarządzą ? Włączą Ci jakąś usługę ? Firma działająca legalnie ? Po

    A kto mówi, że firma wyłączy? Ktoś może od firmy dane wykraść. Tak było z
    Sony:-)

    JA