    From: konsultant <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Abonament za 20zł?
    Date: Thu, 28 Apr 2011 22:55:00 +0200

    W dniu 2011-04-26 21:49, lukasz pisze:
    > Witam serdecznie,
    >
    > 1. W czerwcu kończy się mojej mamie umowa na abonament telefonii
    > komórkowej w Erze, dotychczas płacąc 20zł miesięcznie było 130 minut w
    > abonamencie (pierwsze 70 minut do wszystkich sieci, następne 60 minut do
    > wszystkich sieci oprócz Play).
    >
    > 2. Obecnie szukam oferty bez telefonu w cenie około 20zł i jak
    > największą ilością minut do wszystkich łącznie z Play, bez żadnych
    > kombinacji z kodami oraz kruczków w umowach.
    >
    > 3. Próby przeglądania stron internetowych operatorów, czytania umów i
> [...]
    www.gaduair.pl Po doładowaniu za 30zł (kupujesz u dilera za 22zł) masz
    miesiąc rozmów do wszystkich za 19gr/min a do Play za 29gr/min. Sms za
    2gr do wszystkich sieci! Dodatkowo wtedy dostajesz 50MB gratis na
    transmisje danych na miesiąc po doładowaniu 30zł. Dostajesz też 30min.
    gratis na rozmowy voip (po wybraniu nru dostępowego 133 za 5gr/min.)