    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Abonament za 20zł?
    Date: Thu, 28 Apr 2011 08:43:09 -0500

    news:ipbnad$bbj$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Albo i calkiem grubym - gdzies na poczatku "klient zawiera umowe na czas
    > nieokreslony w taryfie XXX z promocja ZZZ. Warunki promocji podaje
    > zalacznik do umowy".
    > A promocja sie po 24 miesiacach konczy i zaczynamy placic jak w taryfie
    > XXX.

    Jeśli tak jest napisane od początku, grubym drukiem to ok.
    Jeśli nie ma nic o "promocji" a tylko jest maczkiem gdzieś to
    wybaźgrane to nie jest to w porządku.
    Ja mam z AT&T umowę na czas określony, przy określonych
    stawkach i jedyne co ta umowa daje to właściwie ograniczenie
    swobody zmiany operatora w ciągu tych dwu lat pod karą
    kilkuset dolarów za "early termination". I tyle! Umowa się kończy,
    mogę odejść do innego opa, ale warunki usługi czy jej cena się
    nie zmienia wcale. Tak jest w USA - w Polsce musi być "trudniej" :-)

    > I dobrze, niech sie cwiczy a nie narzeka potem ze go bank orznal na
    > naprawde duze pieniadze :-)

    Tylko czemu wszędzie te pułapki? Te podstępy? To liczenie na to
    że nie przeczyta? Czy to rzeczywiście buduje atmosferę zaufania?
    Atmosferę partnerskiej współpracy i wzajemnego szacunku? Nie!