  • 1. Data: 2011-04-26 19:49:52
    Temat: Abonament za 20zł?
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    Witam serdecznie,

    1. W czerwcu kończy się mojej mamie umowa na abonament telefonii
    komórkowej w Erze, dotychczas płacąc 20zł miesięcznie było 130 minut w
    abonamencie (pierwsze 70 minut do wszystkich sieci, następne 60 minut do
    wszystkich sieci oprócz Play).

    2. Obecnie szukam oferty bez telefonu w cenie około 20zł i jak największą
    ilością minut do wszystkich łącznie z Play, bez żadnych kombinacji z kodami
    oraz kruczków w umowach.

    3. Próby przeglądania stron internetowych operatorów, czytania umów i
    rozszyfrowania "gwiazdek" są ponad moją cierpliwość. Zatem drodzy grupowicze
    kieruję do Was pytanie, jaka oferta spełniająca oczekiwania z punktu 2 jest
    najrozsądniejsza na chwilę obecną tj. Maj 2011?

    Zachęcam do dyskusji, odpowiedzi może będą pomocne również dla innych
    czytelników.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-04-26 20:29:14
    Temat: Re: Abonament za 20zł?
    Od: z <z...@g...pl>

    lukasz pisze:

    > 3. Próby przeglądania stron internetowych operatorów, czytania umów i
    > rozszyfrowania "gwiazdek" są ponad moją cierpliwość.

    Tak dobrze to nie ma.
    Znając życie to najlepiej zmienić operatora, podpisać umowę na rok i
    dostać jako nowy, wspaniały, czcigodny klient dobrą ofertę. Po roku
    znowu trzeba zmieniać operatora bo ci co tak mało płacą i podpisują tak
    krótkie umowy to niech spadają i daje im się gorsze warunki niż dla
    następnego z ulicy.
    A drobne kruczki i niechciane bonusy które trzeba wyłączyć w określonym
    terminie to standard.
    Na Twoim miejscu pewnie przeszedłbym do Playa na kartę i dokładnie
    sprawdził czy telefon można na stałe zmusić do korzystania sieci plusa.
    W święta ratowałem znajomego bo problemy z zasięgiem nadal aktualne.

    Jak mi się skończy umowa w "pleju" to właśnie tak zrobię i zapanuje
    święty spokój. Na atrakcyjne ceny telefonów już nie liczę.
    Ciekawe czy można zachować numer?

  • 3. Data: 2011-04-27 02:32:35
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent lukasz nadaje:
    > Obecnie szukam oferty bez telefonu w cenie około 20zł i jak
    > największą ilością minut do wszystkich łącznie z Play, bez żadnych
    > kombinacji z kodami oraz kruczków w umowach.

    Jeśli masz konto w mMbanku to ichni Mobile przy cenie 19 gr/min w zamian
    za 20 zł daje 105 + 50 min (dodatkowy bonus za konto w mBanku) do
    wszystkich sieci, również Play. Bez dodatkowych pakietów i kodów.

  • 4. Data: 2011-04-27 09:12:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w
> [...]
    > zamian za 20 zł daje 105 + 50 min (dodatkowy bonus za konto w
    > mBanku) do wszystkich sieci, również Play. Bez dodatkowych

    A jak u nich z transmisja danych ?
    Nic wielkiego - ot, co dwa miesiace pare MB ..

    J.

  • 5. Data: 2011-04-27 09:17:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-27 11:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w
    >
    > A jak u nich z transmisja danych ?
    > Nic wielkiego - ot, co dwa miesiace pare MB ..

    Polecam zainteresować się ofertą gaduair.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-04-27 23:26:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "lukasz" <n...@s...com> wrote in message news:ip77l9$iu9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > komórkowej w Erze, dotychczas płacąc 20zł miesięcznie było 130 minut w
    > abonamencie (pierwsze 70 minut do wszystkich sieci, następne 60 minut do

    A co się stanie gdy skończonej umowy nie odnowisz i nie podpiszesz
    żadnej innej? Telefon przestanie działać? :-)

  • 7. Data: 2011-04-28 00:58:43
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-27 11:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w
    >
    > A jak u nich z transmisja danych ?
    > Nic wielkiego - ot, co dwa miesiace pare MB ..
    >
    > J.

    eeee - w darmofonie (teraz chyba to sie jakos inaczej nazywa) masz co
    miesiac 20MB gratis, 100MB za 5-taka.
    Jesli ktos nie wykorzystuje telefonu jako glownego zrodla dostepu do
    neta - to nawet 20MB w zupelnosci wystarczy.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2011-04-28 08:25:30
    Od: z <z...@g...pl>

    Pszemol pisze:

    > A co się stanie gdy skończonej umowy nie odnowisz i nie podpiszesz
    > żadnej innej? Telefon przestanie działać? :-)

    Na takie sytuacje każdy szanujący się operator TFU... ma przygotowany
    stosowny scenariusz drobnym druczkiem w umowie. Koszty x 300% i
    wypowiedzenie umowy 3 mies. ;-) W końcu te promocje muszą być z czegoś
    finansowane. To jest dobre dla klienta bo nie musi on nic robić i
    powinien być zadowolony bo się o niego DBA ;-)

    To jest taki sport narodowy. "Nie dać się orżnąć"
    Każdy abonent powinien w to grać i wytrwale trenować zagadnienia
    prawnicze zawarte w umowach, ćwiczyć spostrzegawczość, śledzić nowości
    na grupach dyskusyjnych (nowe nieczyste zagrywki operatorów), wyrabiać
    odporność na stres i trzeźwość umysłu :-)

    To nie jest usługa dla Kowalskiego to są IGRZYSKA!!! :-)

  • 9. Data: 2011-04-28 09:18:26
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 11:12:24 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w
    >
    > A jak u nich z transmisja danych ?
    > Nic wielkiego - ot, co dwa miesiace pare MB ..

    50MB co miesiąc za free

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 10. Data: 2011-04-28 12:41:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na takie sytuacje każdy szanujący się operator TFU... ma
    > przygotowany stosowny scenariusz drobnym druczkiem w umowie.
    > Koszty x 300% i wypowiedzenie umowy 3 mies. ;-)

    Albo i calkiem grubym - gdzies na poczatku "klient zawiera umowe na
    czas nieokreslony w taryfie XXX z promocja ZZZ. Warunki promocji
    podaje zalacznik do umowy".
    A promocja sie po 24 miesiacach konczy i zaczynamy placic jak w
    taryfie XXX.

> [...]
    > operatorów), wyrabiać odporność na stres i trzeźwość umysłu :-)
    > To nie jest usługa dla Kowalskiego to są IGRZYSKA!!! :-)

    I dobrze, niech sie cwiczy a nie narzeka potem ze go bank orznal na
    naprawde duze pieniadze :-)

    J.