  • Data: 2016-07-27 08:58:11
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 23:03:10 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Pewnie nie przestanę mieć potrzeby posiadania telefonu komórkowego, ale
    > może się zdarzyć, że - jako wolny człowiek - przeniosę się na jakiś czas
    > w inne miejsce, a tam nie będzie dobrego zasięgu akurat tego operatora?
    > Wyjadę na stypendium zagraniczne na 1,5 roku (z którego już nigdy nie
    > wrócę) i będę chciał mieć telefon operatora miejscowego i nie opłacać
    > drugiego numeru w kraju. Mogę zachcieć szybko i zmienić numer telefonu i
    > skorzystać przy tym z promocji dla nowych klientów, mogę dostać telefon
    > służbowy opłacany w całości przez pracodawcę i nie chcieć nosić dwóch
> [...]
    Właśnie np. dla studentów lepsza będzie opcja prepaid. Bo wyjada na staż, za granice
    czy nagle dwa miesiące pusto w kieszeni.
    Jeśli jednak ktoś już pewną stabilizację osiągnął to nie zawsze ma ochotę na szukanie
    promocji, wisienek itp. w celu zaoszczędzeni równowartości dwóch piw miesięcznie i
    wybierze abonament.
    Każdemu wg potrzeb